onsdag den 23. december 2020

SIDE-9 KALENDEREN 2021

 

I går kunne jeg hos Ådalens Kiosk, det tidligere IJ-Marked, hente de 2 pakker sendt til mig fra GLS.

I dag løfter jeg sløret for, hvad pakkerne indeholder. 


                                     Den lille pakke

På Facebook er der en reklame fra Mercedes forhandleren Ejner Hessel, Mundbind med Mercedes Logo 79 kr. 


Tænkte, at det er lige det jeg står og mangler. Og således ser det ud.

Jeg vil ikke tage det på i dag, I må vente med at se det i brug til Nytårsaften. 

Nytårsaften er jeg inviteret til en lille fest for 4 personer, hos mine gode venner i Grenå.

Det er så der det skal anvendes, for det passer med det tøj jeg vil have på til Nytårsaften. Og det er hvad meningen er med dette mundbind, det vil jeg kun bruge når jeg har pænt tøj på, klædt på til fest. 

                               Den store Pakke

Det var også en reklame på Facebook, omhandlende Ekstra Bladets side-9 kalender. 


For nogle år siden, kunne Side-9 kalenderen købes hos boghandleren Arnold Busk. Men da jeg året efter ville købe en ny, kunne de ikke længere købes hos Arnold Busk. Nu var det hos Gaffa kalenderen skulle købes, nå ja så glemte jeg at få den købt. 

Men så i år var der en Side-9 pige, som gjorde reklame for kalenderen inde på Facebook, så tænkte jeg, at i år vil jeg slå til.

Begge pakker fik jeg bestilt og betalt, og kunne så hente dem i går.

Jeg glæder mig til at tage hul på Side-9 kalenderen, for jeg kan da se, at i den optræder et par piger som også er på min venneliste inde på Facebook. 


Så mon det ikke ender med, at jeg til December næste år, igen køber en Side-9 kalender, til 2022 ? 


Ellers kan jeg fortælle, at nu holder jeg Juleferie til på Mandag. I næste uge har vi også kun 3 arbejdsdage, men vi ved allerede nu det bliver 3 trælse dage at komme igennem, med overarbejde alle 3 dage. 
Derfor vil jeg bare slappe af, og glæde mig over vi i år har 4 hele fridage i Julen. 

Nytåret ser også godt ud, normalt skal vi på arbejde igen allerede 2. Nytårsdag, men i det nye år, har vi sørme 3 fridage og skal først begynde igen om Mandagen. Så man kan da virkelig feste igennem Nytårsaften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar