lørdag den 12. december 2020

SHOPPING I HOLSTEBRO

 

Nu holder jeg en tiltrængt ferie her i uge 51, og havde tænkt mig det skulle fejres, med en togtur til Aarhus. 

Flammen reklamere med Brunch, og gågaden er festligt pyntet op.


Men den Satans Corona virus gjorde kål på den ide, ganske vist har butikkerne åbent. Men det er sgu ikke meget hygge ved turen, når man hverken kan få noget at spise eller en øl.

Så det ligger helt fast, når Danmark åbner op igen, vil jeg på Flammen i Aarhus, og spise Brunch.


  Jeg valgte i stedet, at slå et smut til Holstebro. 

For Nørreport Isenkram reklamere med, ÅRETS NISSEPAR 2019 , for blot 175 kr. , det er en besparelse på næsten 200 kr.

Jeg fik også købt disse el- stearinlys, det er vældig smart de kan styres med en fjernbetjening.

Og så ledes tager de sig ud, i selskab med mine nye nisser.

Nu jeg var i Holstebro, ville jeg handle hos Frellsen Chocolade.



For nylig fik vi på HK Scan Julegaver fra vores Personaleforening Hønsegården, og nu er det ikke en kritik af Hønsegården, men Spangsberg.

For det er godt nok noget kedeligt chokolade, der gemmer sig bag lågerne. Jeg tror jeg smider den i skraldespanden, for jeg gider ikke at spise flere af de chokolader.

Derfor tog jeg i Frellsens for at købe god chokolade.


I aften er der " Vild med Dans", der vil jeg nyde den gode chokolade.

Og så må jeg hellere komme en tur derud igen på Fredag, og få handlet ind til Juleaften. For der kommer jeg efter al sandsynlighed til at sidde alene, og så vil jeg altså have noget at glæde mig til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar