mandag den 14. december 2020

NUMMER 900

 

Lige netop i dag, er vi nået til HISTORIE NR. 900, i RYGERKUPEEN.

Alt efter hvordan livet i 2021 vil forløbe, håber jeg at jeg til December 2021 rammer historie nummer 1000 . Når jeg rammer historie nummer 1000, vil jeg jo nok markere dette. Men ellers bliver det i 2022 den helt store fest skal holdes, for

TORSDAG D.3. MARTS 2022, kan RYGERKUPEEN fejre 10 års jubilæum..

Og det skal helt sikkert fejres, GLÆD JER !

Det bliver ikke den eneste runde fejring i 2022 for mit vedkommen, der bliver lige 2 mere.


For i Sommeren 2022, har denne plakat med Pia Nissen, 30 års jubilæum.

For det var i Sommeren 92, det år hvor Danmark vandt EM i Fodbold, at jeg fik lov at møde fotomodellen Pia Nissen. 

Lige siden dengang, har den plakat hængt på min væg. 

Hvordan det jubilæum skal fejres er for tidligt at sige noget om, men det kunne da være sjovt hvis jeg igen kunne få lov at møde Pia Nissen. Og vi så kunne få taget et nyt billede af os, 30 år efter. 



Og så når vi frem til November måned i 2022, der rammer vi min 60 års fødselsdag. 

Desværre falder min 60 års fødselsdag på en skide Mandag, så jeg kan vist roligt skyde en hvid pind efter, at blive fejret på selve dagen. 

Hvordan min 60 års fødselsdag skal fejres, om den overhovedet skal fejres når nu det ikke kan blive på selve dagen, ligger stadig og roder i kølerummet.

Det I helt sikkert skal forvente, at blive inviteret med til, er fejringen af:

RYGERKUPEENS 10 ÅRS JUBILÆUM, I MARTS 2022. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar