søndag den 23. august 2020

FEST PÅ DET LILLE APOTEK.

 På Det lille Apotek i Struer, skulle der i går være fest.

For kromutter fylder 50. 


Jeg gik hele formiddagen og overvejede om jeg nu havde råd til at deltage, men øl til en ti'er, så kunne jeg godt lige finde en hundelap. 


Der var mange mennesker samlet på Det lille Apotek, der var lige en ledig stol til mig. Meget heldig, for de der ankom senere, blev jaget ud i gårdhaven, hvor der var opsat borde og bænke, og et telt. 

Lidt at spise fik vi også, et lækkert ta' selv bord med små Tapas retter. 

Kl.17 kom Preben for at underholde, det er han ret så god til. Med humor og små uartige sange, og lidt Kim Larsen og Shu-Bi-Dua, kunne man ikke lade være med at synge med. 


Om 14 dage, skal jeg opleve Preben igen. Der er der Helstegt Pattegris, oppe ved Struer Bowling, det har jeg tilmeldt mig. 


Jeg ville hjem og se Hjerte Galla på TV- Charlie, og lagde vejen forbi Bette Kro, lige for at få en god nat øl. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar