søndag den 9. februar 2020

SPRIT BANKO PÅ IRISH PUB I VINDERUP.

I går skulle der være Sprit Banko på Irish Pub i Vinderup, ville man være med skulle man dukke op kl.13.

Naturligvis ville jeg være med, og tog med toget der ud allerede kl. 11. Så kunne jeg nå at få en øl på Den Gyldne Dame.

Kl. 13 lagde vi ud med lune boller og varm leverpostej på Irish Pub, inden der kl. 14 blev fløjtet gang i Sprit Bankoen. 

Vi var mange som havde valgt, at tilbringe Lørdag eftermiddag på Irish Pub, så det blev en festlig og hyggelig begivenhed.
i gennem de første 7 runder vandt jeg intet, i stedet blev jeg gevinsten i runde 6.
Meningen var ellers, det skulle være Kaj Tved som var gevinsten, men Kaj var ikke til stede. Så Kristian udnævnte mig til, at være gevinsten.
På 1 række, var præmien en øl efter eget valg og et kram af mig.
På 2 rækker, var præmien en fadøl og et kys af mig.
Og på Fuld plade, en drink, samt en dans og et kys af mig.
Det var da skide sjovt, og vi tog det alle med højt humør. 

Og så var det godt der ikke var nogle til stede i for små sko, for ellers var vi jo nok blevet meld for krænkelse.
Hver gang nr. 69 blev råbt op, var der en der sagde "Mmm". Så det gik jo sådan, at vi alle sagde "Mmm" hver gang nr.69 blev trukket op af posen. 

I spil 8 vandt jeg hele 2 gange, det vil sige vi var to der vandt. Og når der er to som vinder, er det den som råber op først der får præmien. Det var en kvinde der råbte først " Banko", hun vandt en billet til Ginsmagning, det ville hun ikke med til, og gav mig gevinsten.
Vi vandt så igen på Fuld plade, og her var gevinsten, et gavekort på 500 kr. til Borgbjerg Mølle Kro. Der var hun igen hurtigst, der var det så mig til at være flink.
For jeg har ikke nogen mulighed for at komme ud til Borgbjerg Mølle, så hun fik gavekortet, og så fik jeg en drink.
Nu var spillet forbi, og det var min mening jeg så ville hjem.

Men den der After Party når Sprit Banko er forbi, er sgu ikke nem at forlade. For der var bare sådan en herlig lun stemning, nogle tog en omgang Dart, andre slog søm i, og et par piger spillede Pool. Og der blev puttet penge i Juke Boxen, så der var masser af god musik. 

Det var først hen ad 22 tiden jeg nåede et tog til Struer.

Da toget ankom til Struer var der ingen Taxa at få, jamen så tog jeg på Hansis Bier bar.
Her fik jeg en øl mens jeg ventede på en Taxa.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar