tirsdag den 25. februar 2020

DYGTIG DRENG.

Jeg har været dygtig i dag, og har fået ryddet op i mit hjem. 
Med de arbejdstider jeg har, orker man bare ikke at skulle hjem og gøre rent.
I hverdagen har jeg det sådan, bare køkkenet og badeværelset holdes ren, så pyt med stuen roder lidt. 

I dag tog jeg mig sammen, og fik bordene i stuen tørret af, gulvet støvsuget, og gamle blade smidt ud i papir containeren. 
Så nu ser her enligt ganske til forladelig, og så kom der nye batterier i mine ure, så de nu går igen.
Der var også en del skrald der blev kørt op på Genbrug, jo i Den Bette Blå, er der også plads til den kan bruges som skraldevogn. 

Der ligger stadig noget rod i kroge og hjørner, men det må ligge til jeg får Sommerferie, for der skal jeg også have noget at få tiden til at gå med. 
Hvis jeg ser på min økonomi, kan jeg regne ud der ikke bliver råd til det helt store, jeg tror ikke engang der bliver råd til en weekend tur til København. 
Så må man hitte på noget andet, at få tiden til at gå med. 

Da jeg var færdig og tilfreds med mig selv, syntes jeg nu nok jeg har fortjent noget godt.

Jeg tog toget til Holstebro, og om til Enghavens Pølsevogn. Dem følger jeg hver dag på Facebook, og sidder og bliver lækkersulten. Men da de kun holder åbent i hverdagene og kun til kl.16, så forhindre mine arbejdstider at nå derud og spise hotdogs.
I dag kunne det nås, at nyde tilbuddet om 2 Hotdogs og en Congo. 

I Gågaden kunne jeg se, at nu er Espresso House åbnet. Det er de da gået noget stille med dørene med.
Men det ses tydeligt i Holstebros gågade, de andre cafeer så som Kaffe Laden og den Italienske oppe ved Nørreport Centret, hvor der plejer at være trængsel, var bordene næsten tomme. Men inde på Espresso House, var næsten alle borde optaget, og en lang kø ved kassen.

Jeg købte en kop kaffe og en kage, det smagte godt. Nu overvejer jeg, at finde en Lørdag morgen, hvor jeg vil ud og smage deres morgenmad. 

Min tur til Holstebro, sluttede jeg af på Kruset, lige med to Tuborg, en til hver ben.
For jeg skulle lige høre, om der er strip tease og fadøl på Torsdag ?
Og det er der, så på Torsdag, tager jeg igen ud på Kruset.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar