søndag den 5. marts 2017

SKIPPERKROEN BLEV FEJRET.

For os som husker den gamle SKIPPERKROEN, var det ikke et særligt rart sted at komme, hvis man ikke bryder sig om at komme alt for tæt på andre mennesker.

For den gamle Skipperkroen, var en skæv gammel bygning og et meget trang lokale, så der kunne du virkelig lugte de andres armhuler. Det bedste der skete for kroen var faktisk da man jævnede bygningen med jorden, og de måtte flytte hen i nye lokaler.

Det er nu et år siden SKIPPERKROEN flyttede hen i de nye lokaler i Søndergade, lige over for DEN GLADE PINGVIN og LIMFJORDSKROEN.
I den nye bygning, der i gamle dage var en bogforretning og senere blev SiD, er nu der Skipperkroen har hjemme.
Nu har kroen flotte store lokaler, hele 2 barer og en lille scene, og man sidder ikke så tæt på hinanden. Det betyder så også at der er kommet et yngre publikum, hvilket ikke ødelægger stemningen, tvært imod er der altid en hyggelig og rar stemning på vores stamværtshus, og på det år der nu er gået, er man blevet gode venner med de fleste af kroens gæster og personalet bag baren.
De gør også meget for at skabe en god stemning på kroen, tit med livemusik i weekenden, sprit banko om søndagen, og fællesspisning om tirsdagen, og fyraftens fest om fredagen med store fadøl til en tyver.
Skipperkroens 1 års fødselsdag blev i går fejret med manèr, der var gratis øl og en lækker buffet.

Jeg kan ikke huske i hvor mange år Skipperkroen reelt har eksisteret, men har i de gamle lokaler levet længere end jeg har gået i byen, altså siden jeg var knægt i mere end 30 år. I de nye lokaler tror jeg ikke jeg kommer til at opleve kroens 30 års fødselsdag, for så vil jeg til den tid være 85 år, og kroens 20 års fødselsdag kan jeg sikkert også skyde en hvid pind efter.
Men jeg håber at komme til at opleve Skipperkroens 10 års fødselsdag, for det bliver det år jeg går på efterløn, og det skal altså fejres på mit stamværtshus.

Vi havde en rigtig hyggelig fest i går aftes, hvor jeg faldt i snak med en der var med på ferieturen til Marokko, og som syntes jeg bør tage med næste gang til November.

Marokko er muslimsk men ikke så striks som Tyrkiet, de er faktisk meget afslappet. Så man må gerne feste, og man må også gerne gå i seng med de kvinder der tilbyder sig.
Man skal dog holde sig væk fra de Arabiske kvinder der er omskåret, de får intet ud af det og det gør man for øvrigt heller ikke selv.
Man skal holde sig til de Afrikanske kvinder, som er meget smukke, varme, og slet ikke til at modstå, og de har altså en rigtig fisse, og koster kun 200 kr. for en hel nat.

Jamen det er lige det jeg skal, med til Marokko til November og fejre min fødselsdag sammen med en dejlig varm Afrikaner pige.
Nu ligger landet sådan, at det er meget sjældent jeg går i seng med en kvinde, så når det endelig skal være gider jeg ikke at bolle med hende. Så vil jeg have hygge sex, og det er nu bedst med en kvinde som har en rigtig fisse.

Jeg har nogle gange været i seng med en Afrikaner pige her i Danmark, og de ved godt hvordan det skal foregå når man ikke vil bolle men bare have hygge sex.

Nok om det !

I går aftes var der livemusik på Skipperkroen med Jacob Decco, så det gik sådan at jeg først var hjemme i seng kl. 5 i morges.
Man er nok en anelse træt i dag, men alligevel vil jeg af sted til Sprit banko i eftermiddag, men uden at drikke øl, i dag vil jeg lade mig nøje med en cola.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar