lørdag den 11. marts 2017

SÅ FIK JEG RYDDET OP

I dag fik jeg mig taget sammen til at få ryddet op i mit pulterkammer, der gennem mange år har set således ud:
Og det går man jo hen og bliver træt af at glo på.

For en uges tid siden kørte jeg ud til Øster Hjerm Brugs, og købte 4 bukke.
Jeg har nemlig et par forlænger plader til mit stuebord, som bare står i et hjørne og aldrig kommer i brug, til det de oprindeligt skal bruges til. Så kan de lige så godt bruges fornuftigt, som et bord i mit pulterkammer.

Hjørnet blev ryddet op med hård hånd, ud med skidtet og op på genbrug med lortet.

Resultatet af min iver ser nu slet ikke så ringe ud,
gør det vel ?

Nu mangler jeg så bare at få styr på den anden ende af pulterkammeret, det må vente til næste gang jeg har en weekend, hvor der ikke skal ske noget særligt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar