søndag den 17. januar 2016

TAGER TIL EROTIK MESSE I VALBY.

Nu er alle mine weekender de næste 4 måneder så småt ved at være planlagt, der er et par få ledige weekender som jeg kan bruge herhjemme.

På fredag går turen til Aarhus, hvor jeg på lørdag skal til loge fest, sammen med mine Scor.dk venner.
Og d. 19. Februar skal jeg atter til Scor dk. fest, det er Fredags Bar i Aalborg.

Så bliver der et par arrangementer i selskab med mine kollegaer.
Personaleforeningen Hønsegården, invitere d.30. Januar på en bustur til Tyskland.
Og d.27.Februar skal vi ud at bowle og spise, i Holstebro.

Men den helt store oplevelse venter i April.

Fredag d.8. April, er der Erotik Messe i Valby Hallen. Sidst jeg var afsted til Erotik Messe i Valby, det var i Oktober sidste år, blev det til en hyggelig oplevelse.

Det kommer til at passe så fint med Erotik Messen, at der har jeg fået lov til at afvikle mine 2 sidste ferie/fridage.
Så jeg tager afsted til København allerede onsdag d.6. April, og har booket værelse på Cabinn City.

Jeg har vedtaget at jeg vil bruge torsdagen i København, til en lille udflugt. Har dog ikke lagt nogle planer endnu, det kommer an på vejret.
Hvis nu der er fint vejr, kunne jeg tænke mig en fed tur til Frederiksberg.
Der vil jeg gerne besøge Revymuseet, og en tur i Zoo. Og slutte af med, at spise aftensmad i Hansens Gamle Have.

Men bliver det regnvejr, vil jeg i stedet med en af de turist busser der kører rundt i København.

Fredag kommer jeg til at bruge på Erotik Messen ude i Valby. Jeg kan læse på Facebook , at der skal være DM i Strip, og der er nogle af de piger på min venneliste, som stiller op til den konkurrence.
Dem må jeg jo hellere heppe på.

Og så tager jeg hjem igen lørdag d. 9. April.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar