søndag den 24. januar 2016

LØRDAGS LØJER I AARHUS.

I denne weekend var jeg en tur i Aarhus, da jeg skulle til Fræk Fest lørdag aften.

Fredag aften tog jeg den med ro, fandt et sted at få noget at spise, og et værtshus lige for en enkelt øl.

Lørdag aften skulle jeg til fest, og syntes jeg ville gøre dagen lidt hyggelig.
Så til frokost gik jeg over på TEATER BODEGA, står man udenfor ved Hotel Cabinn kan man se derover, at der udefra ser hyggeligt ud.
Jeg kan nu fortælle, det sandelig også er hyggeligt indenfor.

Det er nogle glade gutter som står bag baren, og jeg bestilte noget godt smørrebrød.
Et stykke med sild og karry, og roastbeef med bløde løg og spejlæg. Der til fik jeg en øl og en snaps.

Jeg har da kun ros at give Teater Bodega, og der vil jeg da helt sikkert ind og spise igen, en anden gang.

Det kom til at passe med, jeg skulle tilbage på hotellet og gøre mig klar til fest.
Logen jeg er medlem af i Aarhus, kunne fejre 1 års jubilæum, og det blev fejret flot med manér. 

Først Førfest på hotellet, så hen og få noget lækkert at spise, og big party på den bar hvor vi plejer at feste.
Og som altid når vi er samlet, forløb festen fantastisk, en varm og god stemning.


Jeg får så meget ud af at være medlem i de sociale loger på Scor.dk., netop fordi det er nogle skønne mennesker man her møder.
På trods af jeg er den stilfærdige type, betyder det hverken jeg bliver holdt udenfor eller overset, jeg er også med til festen. De sexet tøser vil gerne danse, og nogle gange byder de mig også på en bodytequila.

Jeg er udemærket klar over, at disse mennesker kommer man ikke til at ses med privat. De kommer ikke og besøger mig, og jeg skal heller ikke besøge dem.

Når sådan en aften som igår er forbi, og man rejser sig op og siger tak for i aften, og går over på hotellet. Ses vi først igen, næste gang der er fest.
Men det passer mig nu meget godt det er på denne måde, for gennem hele mit liv har jeg oplevet mange skuffelser og nederlag, med mennesker man har set privat.
Jeg er både blevet holdt nede og holdt udenfor, og ikke følt mig værdsat.

Det oplever jeg aldrig med de mennesker jeg møder i logerne, her oplever jeg faktisk at få succes.
Mennesker som syntes jeg også er noget værd, og som godt kan li' mig. 
Det er jo derfor jeg med glæde tager afsted, stort set hver måned og bor på hotel, for at komme til fest med disse mennesker, fordi jeg sgu holder af dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar