søndag den 8. november 2015

J-DAG I AARHUS

Fredag var det J-Dag, derfor hjulede jeg til Aarhus.
Som altid når jeg er i Aarhus, bor jeg på Hotel Cabinn.

Jeg fik booket ind og min taske båret op på værelset, så var det ud at opleve Aarhus.

Først noget at spise på restaurant PiNDEN, stegt flæsk med persillesovs.
Jeg ville prøve at se om jeg kunne finde BODEGA KURTS MOR, den bodega har fået fin reklame i Se og Hør og på Facebook, det gør at man bliver nysgerrig. 
Med Google Map er det ikke svært at finde KURTS MOR, det er over Åen og så rundt om hjørnet, og så lige der i svinget ligger bodegaen.
Kurts Mor, er den hyggelig lille bodega. Og så har de øl til 15 kr., ikke kun mandag formiddag mens alle er på arbejde, det er hele dagen 24-7, og så har de drinks til 20 kr., og cocktails til 60 kr.
Når jeg til December igen tager til Aarhus, vil jeg spendere en hel fredag aften på Kurts Mor.
Men nu var det J-dag, så jeg ville på en lille runde og se hvor det ellers sner i Aarhus.
Hjemme i Struer gør man ikke så meget ud af at Julesneen falder den første fredag i November, kl.20:59 bliver der knappet en Jule Tuborg op, og det var så den fest.
Men i Aarhus er J-Dag årets store fest, og det bliver livligt fejret med sne og Julemænd.

Da det blev midnat gik jeg til ro, for lørdag skulle der også ske noget.

Lørdag indkaldte PIRAT LOGEN til fest med fuldt program fra kl.15:00.
Det var nok bedst at komme godt fra start, jeg gik en hyggelig morgen tur og fandt et sted hvor de servere Brunch.
Når Pirat Logen indkalder til fest med fuld program, så begynder festen kl.15 på Hotel Cabinn.
Man tager lidt at drikke med til sig selv, men også lidt at byde på til de øvrige pirater.
Kl.17 tager vi afsted til Globen Flakket, hvor vi spiser, og kl.19 indtager vi så Pirat Baren, hvor vi fester lige så længe vi kan holde ud.
Pirat Logen må have et godt ry, for der var godt nok mange nye med. Og der er vi pirater super gode til at byde de nye indenfor i varmen og få dem til at føle sig velkommen.
Vi havde alle en skide sjov aften, det ligger fast at de nye pirater ser vi også næste gang.

Jeg stod op i morges så det kom til at passe med, jeg kunne nå toget hjem til Struer kl.7:36. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar