søndag den 22. november 2015

HØNSEGÅRDENS JULEFROKOST

Når vi når frem til min fødselsdag, venter Julen lige om hjørnet.
Så kan jeg lige så godt, få pyntet op til Jul.

Det blev en rolig start på min fødselsdag, men eftermiddagen og aftnen, blev en hel del morsommere.

Personaleforeningen Hønsegården havde arrangeret en Julefrokost, jeg skulle afsted til i selskab med Kim og Anette.

Anette var ved mig i mandags, hvor hun sagde: At når nu vi skulle mødes på min fødselsdag, ville hun gerne bage en kage til mig.

For før vi skulle afsted til Julefrokost på Hotel Vinderup, ville vi holde en førfest hos Kim. Sikke en lækker kage Anette havde bagt, både med chokolade og flødeskum, og friske frugter.
Men vi nøjes ikke kun med kaffe & kage, vi fik også en drink og et par øl.

Og så fik vi planlagt hvad vi skal opleve sammen til næste år, der vil vi igen til koncert ved Fur Bryghus. Og til Marts vil jeg så holde en fest, og så vil jeg meget gerne have dem med på en forårs udflugt til Aalborg.
De skal altså opleve Restauranten Hos Isidor Heinus, hvor man får det her gode smørrebrød.
Det ville de gerne, og så havner vi jo nok i Jomfru Ane Gade, hvis jeg kender os ret.

Kim & Anette havde købt en gave til mig, denne kalender som jeg vil glæde mig over i 2016.

Kims søn kom og hentede os, og kørte os ud til Hotel Vinderup hvor Julefrokosten skulle finde sted.
Hønsegården var ikke ene om at holde Julefrokost på Hotel Vinderup, ialt var der samlet 300 mennesker på hotellet.
Vi fik de lokaler der var længst fra musikken og tættest på baren. Og så fik vi også vores egen Jule buffet, og det var noget meget lækkert mad.

Sikke en fest vi fik holdt. Det er faktisk skide godt gået, at man kan samle 300 mennesker til en Julefrokost, og hælde mad i dem, og fylde dem med øl, snaps og drinks, til fornuftige priser. Uden nogen kommer op at slås, folk opførte sig sådan, at vi alle sammen fik en festlig aften og nat på Hotel Vinderup.
Derfor tror jeg godt jeg kan lokkes med til Julefrokost igen, til næste år.

I nat kom Kims søn og hentede os igen, og så gik turen hjemad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar