torsdag den 8. oktober 2015

BRUNCH I SILKEBORG

Hvad gør man når man vågner torsdag morgen, og bare har lyst til Brunch. Men ikke bor i en storby hvor det bliver serveret, henne om hjørnet nede i kælderen, men blot bor i Struer ?
Man slå dynen til side og tænder sin computer, og søger på GOOGLE .
Kigger i Struer; næ der er ikke udsigt til brunch.
I Holstebro; det er først på lørdag.
Hvad så med Venø ? Der kan man få brunch, hvis man gider vente til Påske.
Hvad så med Silkeborg ? Juhu ! Der var bid. Der kan man på alle hverdage få brunch, på en cafe der hedder Kik.

Så var det med at få nattøjet af komme en tur under bruseren, finde nogle penge også nogle mønter, for i Silkeborg koster det penge at parkere.

www.cafekik.dk

Cafe Kik har til huse i den gamle papirfabrik, i det hyggelige cafe miljø.
Hvis I klikker på linket kan I læse hvad jeg fik serveret, en lille lækker og flot anrettet hverdags brunch til 119 kr., der til fik jeg en kop kaffe og frisk lavet Smoothie. 

At denne brunch er populær kunne man se, der var overraskende mange sådan en torsdag formiddag ved 10-tiden, og de bestilte alle denne brunch.

Det var alt jeg ville, så da jeg havde spist kørte jeg hjem igen. Silkeborg ligger kun en times kørsel fra Struer, så det betyder ikke al verden lige at smutte turen for en omgang brunch. 

Cafe Kik har også en weekend brunch, og der er da virkelig noget at gå i krig med. Og det er den hvor folk ofte får champagne til, kunne være hyggelig. Men der vil jeg mene det ville virke en anelse trist at sidde og spise alene, det må vente til der er Country Festival i Silkeborg, så kunne det være jeg kunne lokke nogen med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar