søndag den 26. april 2015

PÅ RÅDHUS CAFEEN I STRUER

Jeg tog en bette tur i byen igår aftes, først på Rådhus Cafeen, hvor Dagens Ret var fiskefilet med nye danske kartofler og persillesovs, det smagte ikke værst.
Så ind på Skipperkroen, hvor der var Påskebryg til en 10'er, og tilbage til Rådhus Cafeen, hvor der var livemusik.

Jeg vil ikke fortælle så meget om min aften i byen igår, ikke andet end jeg fik smag for SMÅ SURE.
 Jeg plejer normalt at holde mig fra at drikke shots, for jeg har dårlig erfaring med at Gajoler smadre maven.
Men så igår aftes fik jeg smagt Små Sure, de smager som navnet antyder, sure.
Men de smadre ikke maven, så dem kan jeg godt hugge et par stykker i mig, når det skal være festligt.

Jeg vil vente med at fortælle om den bytur jeg skal på, på fredag d.1.Maj. Der bliver der helt sikkert lidt mere kød på køllen, at fortælle om.
Ude på Humlum Camping, holder de en fest dag med hundesjov. Og i den anledning, har de inviteret Linse Kessler.
Så når Bryggens Bedste Blondine kommer til Humlum, må man hellere komme derud og møde hende.

Og når jeg vender tilbage til Struer, er der 1.Maj fest på
Rådhus Cafeen fra kl.17:00
Det er med helstegt pattegris, og livemusik + overraskelser.
Så jeg tror vi kan se frem til en festlig fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar