søndag den 5. april 2015

FEST I AARHUS

Inde på Scor.dk, er jeg blevet medlem i nogle af de loger hvor der er en mulighed for at tage med til fest, og møde nye mennesker.
Festerne foregår på et værtshus, så derfor sker der ikke noget frækt overhovedet, men derfor betyder det absolut ikke, det er kedelige fester.

Igår lørdag deltog jeg i en fest i Aarhus, hvor jeg var i selskab med nogle mennesker jeg aldrig har mødt.

Et gammelt ordsprog siger: Man skal ikke gå over åen efter vand. Men det er man nød til, hvis man vil med til denne fest.
For ganskevist kan man nemt komme med til en eller anden fest, men ikke lige så god og vellykket som denne fest.
Festen foregår på en bar, som  vi denne aften har får lov at give et andet navn, Pirat bar. Og mellem kl.19:30 og 21:30, har vi baren helt for os selv. Hvor der så er øl, drinks og cocktails til fornuftige jyske priser.

Vi var samlet 100 personer til denne fest, nogle har mødt hinanden før. Men det betyder ikke, at vi nye bliver holdt uden for fællesskabet. 
Så selv om man står lidt genert og føler sig en anelse kejtet, bliver man taget så varmt imod, så man hurtigt glemmer at være genert.
Der var aftenen igennem en rigtig god stemning, det ligger helt fast at jeg er parat til at deltage i en Pirat fest igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar