mandag den 28. april 2014

UGE 47

Her hvor vinteren går i hi og foråret så småt tager sin begyndelse, skal vi allerede beslutte os til, hvornår vi ønsker at holde 4.ferieuge.
Da jeg aldrig har ønsket at holde en forårsferie, har jeg besluttet mig til en efterårsferie i uge 47, og det er der en særlig god grund til.
I år sker der det jeg så længe har ventet på, at min fødselsdag endelig falder på en fredag, og det skal fejres.


Ikke ved at drikke mig fuld, det har jeg sgu prøvet så tit og kan gøre det så ofte jeg vil.
Tilgengæld har jeg aldrig prøvet at få SEX på min fødselsdag, så i år har jeg besluttet mig til, jeg vil have SEX på min fødselsdag.
Og den plan er der ingen der skal få magt til at ødelægge.

Jeg tager den gerne op igen, at da TV-3 begyndte at sende "Familien fra Bryggen". Tænkte jeg, at det fandeme ku' være skægt at se Linse Kesslers Strip-bar i Nyhavn.
Men de mennesker jeg kendte syntes ikke det var nogen god ide, og sagde det passer ikke ind i planerne for i aften, men næstegang du kommer til København skal du nok få lov.
Desværre nåede jeg aldrig at besøge Linses strip-bar, den lukkede.

Og det er sådan livet er, en dag er det pludselig for sent at få opfyldt et ønske, man nåede det ikke.
Så i år vil jeg have SEX på min fødselsdag.

Mon ikke jeg kunne få mit ønske opfyldt i Swingerklubben ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar