lørdag den 12. april 2014

OPGAVER PÅ EN LØRDAG

Lige for engang skyld havde jeg en lørdag uden aftaler, og uden udflugter. Det betød nu ikke jeg kunne sove længe, da der ventede mig nogle opgaver der skulle løses.
Kun hyggelige opgaver.

Først en tur i Bilka, da jeg skulle bruge en fotoramme. Bagefter forbi Statoil, få bilen tanket og vasket. Så om til Guldbageren efter rundstykker, og en lækker kage til i aften, og hjem.

Første opgave var at sætte min Facebook veninde i glas og ramme.
Nu er det ikke fordi jeg er en sær snegl der håber på, at mine Facebook veninder vil giftes med mig, eller gå i seng med mig. Havde man den slags tanker om dem, og plagede dem om det, ville man temmelig sikkert ikke have nogle Facebook veninder.
Jeg behandler dem som jeg behandler mine øvrige venner.

Men i sidste uge var min Facebook veninde Ugens Håndværkerpige i Ekstra Bladet, og da jeg syntes det er et smukt billede syntes jeg det ville være synd at det skulle havne i papircontaineren. Derfor har jeg sat det i glas og ramme, og hængt det op på min væg.
Når man ser hende i selskab med Marilyn Monroe, bliver det nærmest moden art.
I hver t fald; super sexet.
I sidste weekend var jeg til bilmesse i Fredericia, hvor jeg fik købt to poser guf.
Så idag mens jeg lod vaskemaskinen og tørretumbler tage sig af mit vasketøj, fik jeg tømt mine poser.
Blandt andet et skilt med Betty Boop, og som ses på øverste billede, en Coca Cola reklame og et barspejl med Marilyn Monroe.
Og tre nye modelbiler.
Næste opgave var, at få alle modelbiler ned fra mine røde hylder, få dem støvet af, fotograferet, og sat på plads igen.
Nu er alle mine hylder fyldt op med modelbiler, så jeg må inden længe en tur til Ikea og have købt nye røde hylder.
Det betyder at denne sofa ryger ud, så bliver der plads til en ny hylde under billedet, og så bliver der også plads til en hylde over min seng.
Hvad gør jeg når de hylder er fyldt op ? Så bliver jeg nok nød til, at lede efter en større lejlighed.

Og på den måde gik min lørdag med min hygge hobby, samtidig med jeg fik vasket tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar