søndag den 26. januar 2014

HOTEL SIMESTED KRO

For et par søndage siden hvor jeg var på vej hjem fra et weekendbesøg i det nordjyske, holdt jeg ind hos Mia's Cafeteria.
Og der fik jeg i en lokalavis øje på en annonce fra Hotel Simested Kro, 3 retters menu 100 kr.
Da jeg var hjemme i Struer gik jeg ind på kroens hjemmeside, og var slet ikke i tvivl om, at den menu måtte jeg bare smage.

www.simested-kro.dk

Jeg var ikke i tvivl om hvem jeg ville invitere med, det skulle naturligvis være Hanne & Johnny.

Dem tog jeg op til i fredags, hvor også Hannes søn fra Aarhus og hans kæreste kom på weekendbesøg.
Vi havde en hyggelig fredag aften hvor vi fik noget lækkert at spise, og hvor vi fik set Håndbold og X-Factor i TV.

Lørdag formiddag tog Johnny og jeg på en drengerøvstur til Aars, hvor der i Messecentret var en traktor udstilling.
Her fik jeg brugt lidt penge, og fik købt en flot modelbil
Denne flotte røde Ford Mustang, til en pris af 350 kr.

Da vi havde set det vi ville, tog vi hjem til Hanne der stod klar med en god frokost.
Eftermiddagen gik med at slappe af, og det er det dejlige ved at besøge Johnny og Hanne. Man er ikke tvunget til at skulle underholde 24-7, der er plads til lige at tage en "morfar", gå på nettet, se en film. Ja bare lige få lov, at være sig selv.

Kl. 17 var vi alle klar til at tage afsted til Hotel Simested Kro. Som var det noget lækkert mad vi fik, det kan varmt anbefaldes.
Da det var mig som inviterede var det mig der betalte gildet, men for søren da ! Seks 3 retters menuer a' 100 kr., en flaske rødvin, og et par sodavand, er nu ikke en pris der tømmer hele bankbogen.
Selvom der var mange gæster på kroen og kun en tjener, var der ikke den store ventetid på maden.
Det er kun i vintermånederne de har dette tilbud på en 3-retters menu af 100 kr.
Men når nu det ikke var nogen skuffelse, ku' jeg nu sagtens finde på at arrangere noget igen senere på året, da mange af de andre retter Simested Kro også har på menuen lyder lækker og til favorable priser, burde jeg finde en god undskyldning for vi skal der ud og spise igen.

Vi var alle mætte og kunne ikke spise mere, så hjemme hos Hanne og Johnny, blev det til en fredelig lørdag aften, med en kop kaffe og en enkelt godnat øl.

Idag kørte jeg hjem til Struer igen tidligt imorges, så jeg kunne komme hjem og få vasket noget tøj.

Og så fik jeg den flotte røde Ford Mustang anbragt på min nye røde hylde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar