onsdag den 1. januar 2014

NYTÅRS AFTEN I GRENAA.

Tirsdag d.31.december var jeg inviteret til Nytårsfest i Grenaa, skulle først være der ved 17-tiden.
Hvorfor ikke gøre turen til en udflugt ?

Jeg ville en tur i Randers Storcenter, og kørte afsted kl.10. Da jeg bare ikke gad at blive sparket ud på motorvejen, indstillede jeg min GPS til at finde Randers Regnskov.
Så får man den rolige hyggetur ad den lige landevej, fra Viborg og direkte ind i Randers. Der indstillede jeg på ny min GPS til Randers Storcenter.

Her lagde jeg ud med at spise Kina buffet, og få desserten hos Frellsens Chokoladebutik. Soft ice i bæger og en kop kaffe, og til kaffen fulgte der en gratis flødebolle med. Ren hygge !

Så var det jeg kom forbi en herretøjsforretning, og der hang denne skinjakke sat ned til 500 kr. Man kunne ikke lade være med at købe den jakke.
I Kvickly købte jeg øl og rødvin, og sluttede af med endnu en kop kaffe.

Nu gik turen til Grenaa, næsten da, for Mona og Claus bor i en lille landsby udenfor Grenaa, og her skulle festen holdes.
De andre gæster kom også, og da vi havde set Dronningens Nytårstale, satte vi os til bords.
Vi fik noget lækkert mad, og sikke en fest natten lang.

Jeg  har ikke længere behovet for at drikke mig i hegnet, jeg fik et par drinks og drak nogle øl.
Det kom mig til gode da vi stod op imorges, jeg havde ingen tømremænd og var rimelig klar i hovedet. Så da vi havde spist morgenmad, kunne jeg køre hjemad igen.
Heller ikke på hjemturen gad jeg motorvejen, så jeg kørte ind til Randers Regnskov, og så gik det stille og roligt hjemover ad landevejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar