mandag den 13. januar 2014

MIT NYE KØLESKAB

Da jeg i onsdags kom hjem fra arbejde, undrede det mig da jeg åbnede køleskabet, at mine sodavand var lune. Og køleskabet ligesom havde dårlig ånde, i fryseren var alle frostvarer tøet op. Så det var hvad jeg fik ud af Julegaven fra Rose Poultry, det hele røg i skraldespanden.
For da jeg smagte på et stykke brød, havde det en lodden smag. Derfor røg alt i skraldespanden, også marmeladen.

Da jeg så alligevel skulle ud at handle ind i torsdag, kørte jeg forbi Thusgaard El-Center. Og her fandt jeg et AEG køleskab, vi blev enige om, han skulle komme med det på mandag (idag) hvor jeg holder ferie.
Jeg har så haft mine købmandsvarer stående udenfor på min altan i en køletaske, og det har faktisk holdt sig ganske godt.

 Idag kom de så med mit nye køleskab, og tog det gamle med.
Det nye AEG kostede 3900 kr.
Lige tilpas stort til mit lille køkken, og større end det gamle.
Der var ikke plads i hullet hvor det gamle køleskab stod, indtil videre bliver hullet brugt til opbevaring af de køkkenmaskiner jeg ikke bruger så ofte.
Og mit nye køleskab har jeg stående på gulvet, så det bord jeg før havde stående måtte smides ud.
Her var jeg forbi JM-Møbler i fredags, hvor jeg fandt et lille pænt bord til 1000 kr.
Det kom de med sidst på eftermiddagen, og tog det gamle bord med.
Så nu er der blevet lidt pænere i mit køkken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar