onsdag den 15. januar 2014

SKIK PÅ STUEN

Endelig kunne det lade sig gøre, at få mine Betty Boop Gardiner op at hænge.

Dybest set er det badeforhæng købt i Bilka, for en del måneder siden.
Men jeg har haft i tankerne, at de ville pynte som gardiner i min stue. Og naturligvis også for at være anderledes, da jeg ikke orker at bo og være som alle andre.

Som I ser var mine tanker ikke helt forkerte, Betty Boop passer super godt, og lyser op i min stue.

Og så passer gardinerne gevaldigt til den stil min stue repræsentere, nemlig de tre B'er.
Biler, Babes og Bordelhygge.
Jeg kunne aldrig få gardinerne op at hænge alene, da jeg ikke er nogen håndværker.
Derfor vil jeg gerne her sige:
TAK FOR HJÆLPEN KLAUS !!!!! 

Min gode kammerat Klaus, kom her sidst på formiddagen. Og jeg gav ham som tak, en god flaske rødvin.

Foruden gardinerne, og min nye gardinstang, fik jeg også 3 hylder op at hænge.
De to røde
Der skal fyldes med modelbiler.

Og så fik jeg den lille sorte hylde sat op.
Her på står de modelbiler jeg fik af Johnny, de stod før i vindueskarmen. Men jeg syntes de fortjente at få en plads, hvor de vil tage sig bedre ud.
Som I ser, er bilerne kommet i fint selskab, med min kalenderpige Susan K, og Marilyn Monroe.

Jeg har før nævnt her i Rygerkupéen, at jeg ville have ryddet op i mit pulterkammer, når nu jeg får ferie i uge 3. Men der var et køleskab der ville det anderledes, det gamle brød sammen, og et nyt måtte købes.
Men så fik jeg da sat skik på stuen og mit køkken.
Pulterkammeret skulle jeg gerne kunne sætte skik på, helst inden sommerferien. Da jeg ved hvordan jeg ønsker det indrettet.
Ind til videre ser pulterkammeret således ud:


1 kommentar:

  1. Hej Lasse :)

    Ser jo super godt ud med "gardinerne" og ja de passer jo super godt ind i din stil... Fedt sted du er ved at have fået dig :) Er også vild med det lille hvide bord du har købt til køkkenet...

    En lille side bemærkning men hold da op et flot sort spejl du har dig der i pulterkammeret :)

    KnuZ Annika

    SvarSlet