søndag den 26. marts 2023

FØDSELSDAGSFEST PÅ CENTER PUBBEN I STRUER

 

Det gik hen og blev, en festlig Lørdag i Struer.

CENTER PUBBEN indbød til Fødselsdagsfest, værtshuset har 1 års Fødselsdag, og kromutter Malle, kunne fejre sin 29 års Fødselsdag. 


Jeg ville dog lige varme op på Det lille Apotek, jeg havde 3 klip tilbage på mit Øl-kort. Dem kunne jeg lige så godt få ud af Verden, og få købt et nyt Øl-kort. Samtidig kunne jeg få penge i Spare Bøssen.

Per var der, og så skulle vi vanen tro en tur til Fur.


Med andre ord, skulle vi have en FUR MALT, Per gav den første. Men vi skal jo også hjem igen, så jeg gav den næste. 


Nu var det på tide, at komme om til Center Pubben. Her blev man budt så herligt velkommen, 


af Krofatters Bedstemors hund. Jeg kan ikke huske hvad hunden hedder, men den er jo sød. Men da gæsterne ankom på værtshuset kl.14, så blev den bragt sikkert hjem igen. 


Så var der et par timer med gratis øl, og der kom en Pølsevogn.


Det er den gode Pølsevogn ude fra Holstebro, det er altså kvalitet det de servere. Altid helt friske pølser der bliver lagt på panden, så det er aldrig et kosteskaft man kommer til at gnave på.


2 søm med brød til, og en Hotdog til dessert. Vi måtte dog træde hjælpende til da festen nåede afslutningen, hvor der lige var 10 pølser tilbage på panden, fy for Fanden. Så kunne man klemme en hotter mere ned. 

Vi havde det festligt ved bordet, men blev enige om nu vi var i den ende af byen, skulle vi lige hen og se hvor'n der står til på LIMFJORDSKROEN. Det var nice at få en pilsner der, og jeg nåede også en på Bubsi, inden jeg sluttede Lørdagen af på Det lille Apotek.


Jeg fik lyst til FLYVERSJUSSER, O.P Andersen med rød sodavand, og ville prøve en med 


Ananas i. Det kan også gå an. 

Så var det tid at sige god nat, og komme hjem ad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar