søndag den 19. marts 2023

VODKA PÅ Æ BETTE BAR

 

I 2 uger har KRONE 1 stået stille, man orker ikke at køre på den, i den Vinterkulde. I går kom den ud at køre igen, da jeg skulle på stationen og med toget til Vinderup.


Først skulle jeg til Frisøren, det var jeg kl.9, og bagefter i LØVBJERG efter Rundstykker.

Så hjem i bad og hygge mig til Go' Morgen Danmark, inden turen til Vinderup.


På Æ Bette Bar havde jeg en flaske Vodka stående, jeg købte sidst jeg var på værtshuset. Jeg havde besluttet mig for, at nu skulle den flaske tømmes, da jeg ikke lige ved hvornår jeg kommer ud på Æ Bette Bar igen. 

Men jeg kunne lige varme op, med en kold Fadøl. Dem fik jeg 3 af, det kom til at passe med, at så blev der en ledig plads ved Baren.

Nu skulle der gang i den flaske Vodka.


Det blev en rigtig hyggelig eftermiddag på Æ Bette Bar, i godt selskab med de festlige mennesker som gæster Værtshuset.

Det lykkedes mig at få tømt den flaske Vodka, og så kunne jeg tage hjem igen.

Hvornår jeg kommer ud på Æ Bette Bar igen, kommer an på vejret i Påsken. Hvis nu vi får lækkert Forårs vejr i Påsken, har jeg planlagt jeg vil til Aarhus og spise Brunch, og på værtshuset "Hos Anders" , og få en klokken ØLLE BAJER, og så kunne jeg bagefter tage på Æ Bette Bar.

Men man kender jo vejret, og ved vi kan risikere at i April får vi snevejr. Og det vil slet ikke forbavse mig, hvis det skal ødelægge hele Påsken. I så fald bliver jeg i Struer, og nøjes med at tage på Det lille Apotek.


Da jeg i går aftes var tilbage i Struer, skulle jeg have noget aftensmad. Det eneste sted det var muligt, var hos LARSEN.

Der fik jeg en dejlig fedtet omgang Nachos, en kop kaffe, og så en lille dessert.


Nu gik turen op på Det lille Apotek, herligt, så kunne jeg få puttet penge i Spare Bøssen. 

Og så røg jeg sgu i en flaske O.P ANDERSEN med Røde sodavand.

Så sluttede jeg Lørdag aften af, med en Godnat bajer på Bubsi. Og så var det også hjem i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar