lørdag den 11. marts 2023

ØV ! KOMMER IKKE TIL EROTIK MESSE

 

I Januar kom der en pressemeddelelse fra Arena Randers, at i Marts arrangere de EROTIC WORLD. Dejligt man ikke skal til at rejse til Valby for at opleve Erotik Messen, men blot skulle køre til Randers. Og så kunne jeg skyde to fluer med et skud, ved også at besøge MEMPHIS MANSION (ELVIS MUSEET). 

Men naturligvis spænder Lortevejret ben, for den tur. Nu har det forbandede sne lagt på vejene hele ugen, og se hvordan her ser ud i dag. Jeg skal Fandeme ikke til at køre til Randers i det føre, det er for lang en tur at komme ud på, når vejene ser ud som de gør.

Jeg var inde på Rejseplanen og se på togtider, og de passer lige i hullet med, at man stiger af på Randers station, når Erotik Messen åbner kl.14. Men man skal jo også hjem igen, og her er det togtiderne slår knuder. Hvis jeg skal nå et tog hjem i aften, skal jeg forlade Messen når det begynder at blive sjovt, for de berømte piger går først på scenen, når toget er kørt. 


I samme pressemeddelelse nævner Arena Randers, at de arrangere EROTIC WOLD igen til November. Der booker jeg simpelthen et hotelværelse, selv henne på det fine Hotel Randers, lige midt i gågaden, koster en enkelt overnatning ikke alverden. 


I denne weekend bliver jeg bare herhjemme, jeg skal dog lige en hurtig tur på Det lille Apotek, og putte penge i Spare Bøssen. Jeg tager bilen der op, så må jeg kun få 1 øl. 

Jeg vil hellere sidde herhjemme i aften, og drikke nogle Flyversjusser. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar