fredag den 17. marts 2023

ET SMUT TIL HOLSTEBRO

 

Dagen i dag er dagen jeg har ventet på, i flere dage, at jeg endelig selv kunne køre på arbejde. 

Åh skal vi nu ikke håbe på at frost og spejlglatte veje, er forbi for denne sæson, og at Foråret nu endelig er på vej ?

Det er altid rart man kan køre med sin kollega, men det er nu NUMMER 1, at kunne køre af sted i sin egen bil, når nu jeg betragter min bil som mit Fritidshjem. Efter en træls arbejdsdag er det en lise at kunne sætte sig ind i sin bil, og lige være sig selv og lytte til sit eget musik. Og om Onsdagen, at kunne holde ind hos BAGEREN i Vinderup og købe et frisk franskbrød , når jeg skal hjem og læse SE & HØR. Eller hvis vi for engang skyld en dag har tidlig Fyraften, at man kan holde ind og få Rundstykker med hjem, og en Basse. Det føles bedre end en fyraftensøl, syntes jeg. 


Da jeg i dag fik Fyraften syntes jeg, at jeg ville fejre det nu er sikkert at vove sig i bil uden for byzonen. Jeg ville en tur på Jensens Bøfhus i Holstebro, sådan nogle klovner.

Hvorfor beholder de ikke det gamle booking system ? Det fungerede altid, det nye fucker sgu up ! Det ville ikke godkende min E-mail adresse, hverken den nye eller den gamle.

Så jeg kørte derud og forklarede problemet, der var ingen kunder i restauranten, så jeg fik et bord med det samme.

Min plan var at smage den Vintergryde Jensens Bøfhus har reklameret med, men nu er det ikke Vinter længere men Forår, så gryden er pillet af plakaten. 

Så må man jo prøve noget andet, og faldt over FILET ROYAL.


Prisen er kun 99 kr., og er grisesteg. Nej hvor smager det godt, super sprød skin og mørt og saftigt kød. 


På vej op til bilen kom jeg forbi MR. TIPTOP den gode gamle tøjbutik holder ophørsudsalg, ikke fordi butikken lukker. Men fordi de nuværende indehaver går på pension, og så er det en af butikkens ansatte der har købt hele pisset. 


Jeg fandt denne Tommy Hilfiger trøje til 600 kr.

Og så kunne jeg ikke bare gå forbi Frellsens Chokolade butik.


Jeg kan Fandeme ikke huske, hvornår jeg sidst har smagt en Flødebolle fra Frellsens Chokolade. Så jeg købte 2 af de gode, og en lækker stang, jeg vil nyde til X-FACTOR i aften.


Og nu håber jeg bare at Foråret med det milde vejr og gerne masser af Solskin, er på vej.

For jeg har som Egon Olsen, timet og tilrettelagt de næste par måneders Helligdage og forlængede weekender. Så jeg kan love jer for, RYGERKUPEEN er på skinnerne med top underholdning hele vejen frem til Juni. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar