søndag den 15. januar 2023

NYTÅRS TAFFEL PÅ DET LILLE APOTEK

 


Lørdag eftermiddag, bød Det lille Apotek i Struer, sine Stamgæster på Nytårs Taffel. 

Jeg kunne nok regne ud, der ville komme mange. 


Kl.11 kørte jeg derop på min El-scooter, der var endnu ikke kommet så mange. 

Men kl.13 var værtshuset fyldt med gæster, jeg var glad for at have fået en plads i baren. 


Værtsparret Vibsen og Karsten, havde virkelig arrangeret en flot fest fos os Stamkunder. Der var GRATIS buffet med lækkert mad, og øl i 2 timer til 12 kr.

Kl.16 steg øl priserne til 25 kr., men så kom der live musik med:


 

Karsten Mathiassen , han er ikke helt ringe så han fik hurtigt stemningen op at ringe. 

Så var vi et par stykker, som fik lyst til et par shorts.


Det var ÆBLEKAGE , det er sådan en god lille dessert.

Og så fik jeg lyst til FLYVERSJUSSER.


Ikke med Vodka, der stod en flaske O.P. ANDERSEN der så ud til snart at gå tom, og så med Abrikos sodavand fra HANCOCK. 

Jeg gjorde en ihærdig indsats for at få den flaske snaps tømt, det lykkedes mig ikke. Jeg blev fuld før den var tom.

Efterhånden blev det tid at vende hjem over, jeg kørte forbi LARSEN for at få nogle gode flødeboller med hjem.


Det var min mening jeg ville se X-FACTOR. Jo go' morgen du !

Jeg nåede at se Sofie Linde komme ind på scenen, og da rulleteksterne kom rullende var jeg klar over, jeg nok havde blundet. Så jeg kunne lige så godt, gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar