lørdag den 28. januar 2023

NÅEDE IKKE AT SE HÅNDBOLD

 

Danmark skulle møde Spanien i VM semifinalen i går, det ville jeg på Centerpubben og se. Inden da, skulle jeg en tur op til 

VENØ BUSSEN. 


Jeg har tilmeldt mig en rejse til Regan Vest, der finder sted Tirsdag d.25. April. Prisen er 745 kr.

Det var min mening jeg blot ville overfører pengene, men der er bøvl med Netbanken.

Jeg tog op til Handelsbanken for at høre, hvad Fanden meningen var ? Der er mange kunder som i øjeblikket oplever Netbanken slår knuder. Det skyldes Handelsbanken og Jydske Bank bliver slået sammen til en bank, men de håber problemet bliver løst inden længe. 

Det håber jeg sandelig også, ellers findes der andre Banken i byen, man kan banke på hos.

Jamen så fik jeg afprøvet om KRONE 1 nu også kan klare så lang en tur, på en opladning. Det kan den, først ned til banken, ud til Venø Bussen, omkring OK tanken og købe en EURO JACKPOT , hjem med det hele.

Og så gik turen ned til Bubsi, til billige bajere og livemusik.


Her var nu en god stemning, det blev en syndflod af øl, og så har jeg fået smag på Kaffepunch en bette svot, dem fik jeg også nogle stykker af. 


Jeg fik lyst til at smage en BOONEKAMP. Det må være en fætter til Underberg, for der er nu ikke den store forskel i smagen.


Jeg skulle nå i Pølsevognen og spise, inden jeg skulle over på Centerpubben og se håndbold.

Men da jeg kom ind på Centerpubben, kunne jeg mærke, det nok var bedre at tage hjem og sove.

Det er mit sædvanlige Fredags problem, der kan jeg ikke drikke så mange øl som jeg kan om Lørdagen.

Det skyldes mine arbejdstider, i hverdagen går jeg i seng kl.18. Det er derfor jeg helst ikke tager i biografen Fredag aften, og ikke bryder mig om at besøge nogle om Fredagen. For efter kl.18, er jeg klar til at gå til ro. Men om Lørdagen, når jeg har fået en helt nats søvn, så kan jeg sgu køre igennem. 

Så jeg fik ikke set Håndbold. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar