søndag den 16. oktober 2022

UUH HYGGE I LASSES LUFTHAVN

 

LØRDAG  begyndte med en togrejse til Vinderup, hvor første stop var på Irish Pub.


Jeg har vedtaget jeg i år vil til J-DAG , som jo altid falder den første Fredag i November. I Struer plejer værtshusene ikke at gøre de store udskejelser ud af J-DAG, derfor havde jeg overvejet om jeg skulle tage til Aarhus, hvor de ofte gør noget ekstra ud af Julebryggen nu må knappes op.

Men da jeg om Lørdag skal med HØNSEGÅRDEN på indkøbstur til Tyskland, kan jeg ikke nå til Aarhus i år.

På Facebook kunne jeg læste, at Irish Pub i Vinderup, slår dørene op til en fest hvor der bliver slået 4 fede fluer med et smæk.

Det koster 348 kr., at deltage i J-DAG på Iris Pub, men så begynder aftenen med aftensmad, ølsmagning, og så knappes der op for Julebryggen kl.20:59 og så kommer der en DJ som spiller op til dans.

Så skal jeg bare med toget tilbage til Struer ved midnat, så kan jeg nå med til Tyskland, Lørdag morgen.


Nu jeg var i Vinderup, ville jeg kigge ind på Æ BETTE BAR. Som altid var der en god stemning, inde på det værtshus. Men jeg var standhaftig, havde besluttet mig til jeg ville med toget hjem ved 16 tiden.

For jeg ville hjem og spise aftensmad, og så fordi på det tidspunkt, var der en spændende film på DR-2. I det hele taget, var det DR-2 der stod for underholdningen Lørdag aften.

Derfor var det oplagt, at holde aftenhygge i LASSES LUFTHAVN.


Sodavandene havde jeg hjemme, men jeg manglede Snaps. I mangel af bedre, havde jeg en flaske Vodka, der havde stået længe i mit barskab.


En Polsk Vodka, der gav Flyversjusserne vinger.

Så det blev en ganske UUH HYGGELIG Lørdag aften, i Lasses Lufthavn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar