fredag den 14. oktober 2022

4. CORONA STIK & ØLBIEN

 

Det var sidst i September invitationen kom, til det 4. Corona stik. Eneste ledig tidspunkt var Fredag d.14.Oktober kl.12:40, med de arbejdstider jeg har, var det ikke til at nå. Derfor var jeg hurtig til, at få bestilt en Ferie/fridag. 

Det er nu herligt med sådan en fridag på en Fredag, så kan man sidde og se Go Morgen Danmark, i mens man nyder sine rundstykker og kaffe.


Det var noget hårrejsende da vi alle skulle have det første stik, var der nogle som mente vi alle ville dø af vaccinerne, eller blive alvorligt syge.

Hm ! Det ser ikke ud til de fik ret, jeg lever stadig og har ikke haft nogle alvorlige eftervirkninger. Så jeg tog gladeligt i mod det 4 stik i dag.

Jeg syntes det skulle fejres, ikke lige med en druktur, jeg fik så rigeligt sidste weekend. 

Jeg ville bare en tur på Sevel Kro, på Facebook reklamere de med i hele Oktober og November, har de et tilbud på 3 menuer.


Jeg valgte menuen: Ølbien & Æblekage.
Og ølbien bliver tilberedt i Hancock øl, var det naturligvis sådan en fadøl jeg valgte.

Det var noget lækkert mad, Ølbien med Grønlangkål, brune kartofler, rødbeder, sennep og brød. 
Og til dessert

Æblekage. 

I aften vil jeg blot hjemmehygge og se Vild med Dans.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar