mandag den 24. oktober 2022

MIN FØDSELSDAG PÅ DET LILLE APOTEK I STRUER

 

For 4 år siden, kunne jeg godt se hvor det bar hen, at min 60 år fødselsdag ville falde på en fucking Mandag i 2022. Det var jeg godt nok noget træt af, for hvor mange mennesker vil dukke op på en Mandag, hvis man invitere til fest ? Sikkert ikke ret mange ! Men okay, nu har jeg heller ikke plads til så mange gæster i mit hjem, faktisk er mit hjem slet ikke indrettet til at få gæster. Så skulle jeg arrangere noget ude i byen, så kunne man stå der, fordi ingen ville dukke op.


Men der er jo som bekendt aldrig noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.

Jeg er stamgæst på DET LILLE APOTEK I STRUER. Krofatter deroppe Karsten har fødselsdag samme dag som jeg, d.21.November, nu er det ikke lige til at se det, hvis ikke lige man ved det, men Karsten er faktisk et par år yngre end mig. 

Vi har i løbet af året gået og talt om, nu vi begge har fødselsdag samme dato, og på en Fucking Mandag, kunne det da være sjovt at arrangere en fest på Det lille Apotek.

Det kan jeg faktisk godt se det naturlige i, af flere årsager.

Os der er stamkunder på Det lille Apotek, har kendt hinanden siden vi gik med sut. Det er derfor vi godt kan tåle hinandens skæve bemærkninger, og små drillerier. 

Og sådan en MORGENSTUND på Det lille Apotek, mmm ! Duften af frisk brygget kaffe i koppen, dejlig kold øl i glasset, og en lille skarp til halsen. Så garantere jeg jer for man kan sidde og se, solen stå op over Bjerggade. Jamen det er bare så hyggeligt.


Derfor var jeg i dag efter Fyraften oppe på Det lille Apotek, fordi det ikke bare blev ved snakken, men nu er en realitet.

MANDAG D.21.NOVEMBER 2022, holder jeg Morgenfest på Det lille Apotek i Struer, mellem kl.9 og 11.

Der giver jeg rundstykker og en Wienerstang, samt øl. Og måske også en lille skarp til halsen.

Om der kommer gæster aner jeg ikke, for jeg har ingen inviteret. Så jeg regner med vi bare bliver os stamkunder, og vi skal sgu nok gøre den Mandag skide festlig.

Men skulle der dukke andre op, så har Karsten lovet, der hele dagen er ØL TIL 10 KR. 

Og fra kl.17, er der RØDE PØLSER MED BRØD.

Det skal nok blive en fantastisk MANDAG. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar