søndag den 9. oktober 2022

LYSERØD WEEKEND PÅ DET LILLE APOTEK

 

Det lille Apoteks årlige arrangement LYSERØD LØRDAG, hvor brysterne skal støttes, blev i år udvidet til hele weekenden.

Jeg tog der op i Mandags, for at købe Amerikansk Lotteri. Der blev udtrukket Fredag aften, derfor var jeg nød til, og så at være med Fredag aften.


Fredag aften var værtshuset fyldt med gæster, der var klar til at bidrage med rundhåndede beløb.

Der var udtrækning af Amerikansk Lotteri, som jeg desværre ikke vandt. 

Det var også Fredag aften der var livemusik med,


FLYING MOMENTS.

Kl.22 tog jeg hjem, som jeg forklarede de andre: Hvis jeg skal være med hele Lørdagen, må jeg hjem og have noget søvn.

Lørdag klædte jeg mig på til begivenheden, i Lyserød skjorte. Og tog op til Det lille Apotek, ved 9-tiden.



Kl.11 var der Brunch, det kostede 50 kr. at spise med. Pengene gik ubeskåret til Støt Brysterne Kampagnen. 


Da vi havde spist, var vi 3 som syntes vi trængte til, en skarp til halsen.

Underberg er stadig populær på Det lille Apotek, men den lille Tysker er godt nok blevet overgået i popularitet af en Dansker.

Fur Malt.

Denne snaps stammer ovre fra Limfjordsøen Fur, og har en lækker rund smag. 

Der er visse spilleregler forbundet med denne Fur Malt, derfor vil det være trist at tage en alene. Man skal være 2 max 3, for man skiftes til at give en omgang, for man kan godt klare at tage 3 gange til Fur. Men forestil jer 10 mennesker, og de alle vil give en omgang FØJ ! Da får man ikke mere ud af, den aften.

Det blev en hyggelig eftermiddag, på Det lille Apotek. Men efterhånden bliver man sulten, jeg tog hen på Den Glade Pingvin. 


Her fik jeg en Bøfsandwich med hele svineriet, og så hen til LARSEN 

Hvor jeg fik desserten.


Tilbage til Det lille Apotek, hvor jeg fik smagt drinken der meget passende er udviklet til begivenheden.


Drinken hedder HÆNGEPATTER. 

Aftenen sluttede jeg af på Center Pubben, hvor jeg fik mig tilmeldt JULEFROKOSTEN.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar