søndag den 26. juni 2022

SOMMER DAG I STRUER

 

Lørdag var en dejlig varm Sommerdag, der gav mig lyst til, blot at blive i Struer.

Omme på Havnen var der STRUER MOTORFESTIVAL , det kunne jeg da se. Men først ville jeg varme op, på Det lille Apotek.

Jeg tog mine Øl-kort med, men på Det lille Apotek blev det ikke nødvendigt. De kører nu rafle øl fra de åbner kl.8 til kl.11, jeg var der ved 9 tiden.

Der var allerede mange mennesker samlet på værtshuset, de var samlet fordi de skulle om på Havnen og spille Mini Golf, og spurgte om jeg havde lyst til at være med ?

Nej tak ! Det eneste sted jeg vil svinge min kølle er i en Swingerklub, der er en større chance for, at få Hole-in-one. 

De gik mod Havnen ved 10 tiden, og kl.11 var det forbi med Rafle øl, der havde jeg da og så fået mig raflet til 4 billige øl, og så kunne jeg lige så godt rafle af.


Jeg tænkte nu vil jeg sgu om på Havnen og se, hvordan det går med deres Mini Golf. Så kunne jeg passende sætte mig ved Pølsevognen, og få min frokost.




 De andre havde en hyggelig formiddag med Mini Golf og øl pauser.

Og så bemærkede jeg en god ting; 


Ende lig har de fået opsat en Toilet vogn i den ende af Havnen, det var stærkt savnet sidste sommer.


Der skulle man hen til Toiletterne ved Værftet, og der er altså  skide langt at gå, når man skal. 

Hvor er det rart der nu er gode Toilet forhold, lige ved siden af Ishuset. Så kan man få vasket sine hænder, når man er færdig med at spise.

Som sagt var der Motorfestival, de har et fucking problem. Hvorfor skulle jeg betale 150 kr. i entre, når jeg kan stå uden for hegnet, og se det hele gratis ?


Jeg kan se nøjagtig det samme uden for hegnet som inden for hegnet, jeg kan se når bilerne kommer i pit, og følge hele løbet fra de fleste steder på Havnen, så gider man da ikke betale for det. 

At stå der og glo gad jeg ikke, og besluttede mig for lige at stikke en tur til Holstebro. Det er dejligt man har sit Rejsekort, så kan man fise af sted når man får en pludselig indskydelse.


I Holstebro satte jeg mig ved FOX & HOUND, hvor man ku sidde i solen og nyde en iskold Fadøl. 

Et smut på Kruset nåede jeg også, inden jeg skulle med toget hjem til Struer, for kl.16 var der 10 kroners øl på Bubsi. 

Det var ind til kl. 18, så kunne jeg smutte videre til Center Pubben.

Der havde jeg 3 øl-kort til, dem kunne jeg få brugt.

Men jeg fik også en FLYVERSJUS.

Og da tiden var kommet til, at nu måtte jeg hellere se at komme hjem, fik jeg ringet efter en Taxa. Der ville gå 10 minutter, før han kom.

Glimrende, så kunne jeg nå at smage 



en SHAKER SPORT. Det er en populær drik på Center Pubben, hvorfor så ikke lige smage en ? Jo det går an, men jeg vil nu hellere have en øl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar