fredag den 10. juni 2022

FIN SERVICE HOS DANSK OUTLET I HOLSTEBRO

 

Da jeg fik Fyraften i dag og havde været hjemme i bad, tænkte jeg at jeg ville en tur ud til DANSK OUTLET i Holstebro. For jeg skulle have et par nye bukser med lårlommer, da i de bukser jeg har har jeg tabt knappen.

I de go'e gamle dage, havde man en sy kone i nabolaget som nemt lige kunne sy knappen i igen. Men sådan nogle sy koner findes vist ikke mere, så de bukser ryger i en tøj container en af de nærmeste dage.

Det første jeg fik øje på, ude hos Dansk Outlet i Holstebro, var disse røde sko.


Dem skal jeg ikke lige have på i morgen, thi der skal jeg have mit fine tøj på. Hvad det går ud på, kan I læse om her i

RYGERKUPEEN på Søndag.

Næ disse fine røde sko til 275 kr., skal benyttes når nu man i det gode vejr skal til at lufte sine bare tæer. Jeg er altså ikke meget for at vise mine fødder frem, de er ikke for kønne. Men strømper på i sandaler når man har shorts på, ser vist ikke så pæn ud. Så nu kan jeg stikke mine fødder i disse røde sko.


Og så fandt jeg et par nye bukser med lårlommer til 175 kr., til den pris, vil jeg på et tidspunkt ud og have et par mere.

Jeg kan godt li' bukser med lårlommer, for i disse tider hvor man skal have så mange ting med sig, er de jo praktiske. For man skal både have sin tegnebog, mobiltelefon, 2 bundter nøgler, og lommetørklæder. Det er sgu ikke til at have med sig, i et par bukser med kun 2 lommer. I et par bukser med lårlommer, råder man over hele 4 lommer, og 2 bag på, så man har 6 lommer i alt. Så der er plads til alt det man nu behøver, at skulle have med sig.

Da jeg havde fået handlet, ville jeg over på SUNSET BOULEVARD , hvor jeg fik en pokkers god burger med fritter til, og en Ben & Jerry Milkshake. 

Og så var det jeg tænkte; når nu jeg er færdig med min burger. Vil jeg læne mig tilbage og nyde den milkshake i mens jeg kigger på Facebook. Der var det først jeg fandt ud af, jeg havde tabt min telefon.

FUCK !! Jeg var klar over det var ovre hos Dansk Outlet. PIS !

Så fik jeg ikke smagt den milkshake, det var i skraldespanden med hele molevitten, og så mig over til Dansk Outlet.


PYHH ! Hvor er det dejligt at blive den erfaring rigere, at der stadig findes ærlige mennesker.

Jeg gik direkte til disken og spurgte; om de havde fundet en mobiltelefon. De spurgte om jeg hedder Lars ? Ja, det gør jeg.

De forklarede det var en kunde, der havde fundet min telefon i prøverummet, og havde leveret den i disken.

Jeg kunne ikke andet end ånde lettet op, og sige 1000, 1000 tak, og ønske dem alle: EN GOD WEEKEND.

Hvor er det en fin service at få hos Dansk Outlet i Holstebro, der handler jeg gerne igen en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar