mandag den 6. juni 2022

HOTDOGS & FADØL

 

Da jeg midt i Maj var til Fadølsfest på Kruset i Holstebro, fik jeg invitationen til fest i Pinsen, jeg ville ikke sige nej.

Pris for at deltage 200 kr., så er der 2 timers fri Fadøl og en Pølsevogn, og livemusik om aftenen.


Hvor var vi heldige med vejret i går, døren på Kruset blev åbnet kl.14. Jeg tænkte at i det gode vejr, ville jeg på JENSENS BØFHUS, lige for at få noget ordenligt at spise, inden man skulle drikke øl.

Jeg skulle med togbussen kl.12, så jeg kunne lige nå en kl. ØLLE øl på Center Pubben.


Jeg var eneste gæst på Center Pubben, og gætter på at så stille bliver resten af denne Pinse dag i Struer. I Holstebro var der ingen stillehed, snarer tvært imod, 



der var fuld af liv og sjove aktiviteter i hele Gågaden.

Jeg bestilte JENSENS HERREGÅRDSBURGER , og hvor hyggeligt man kunne sidde udendørs og nyde sin mad.


Inden jeg skulle på Kruset kunne jeg nå en øl på Bierstube, her sad masser af mennesker udendørs. Marius spillede live, grillen var tændt, og der var pressefotografer tilstede. For Bierstube havde gang i et løb, jeg ved ikke lige hvor langt folk skulle løbe, men det så ud til de havde det sjovt.

På Kruset var der også mange mennesker, det blev en hyggelig eftermiddag, og kl.17 nul dut, var der ingen i Bubbers Badekar men Pølsevognen var klar.

I 2 timer kunne man spise sig mæt i pølser, jeg kunne lige klemme et par hotdogs ned.



Det gik noget nemmere med fadøllene, de var dejlige kolde så jeg nåede at få nogle stykker inden kl.19.


Nu skulle der være livemusik, de var gode.

Jeg blev der en times tid, så skulle jeg op til banegården og med Togbus hjem til Struer.

På Center Pubben var der en del gæster, så jeg blev og fik en God nat bajer, og fik ringet efter en Taxa, nu var det tid at komme hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar