fredag den 1. april 2022

STÅR OP KL.4 I MORGEN

 

Det var her til aften at Bette Bar i Vinderup, fejrede Åbningsfest.

Jo der var en bette fest da Bette Bar åbnede, men den store fest skulle vente til d.1.April.

Jeg syntes jeg ville ud til festen, men ville ikke komme tomhændet.


Hos LARSEN i Struer, faldt jeg over denne Værtinde gave.


Men i morgen vil jeg til Bilmesse i Fredericia, hvorfor jeg står op kl.4 i morgen tidlig. Derfor kørte jeg i bilen til Vinderup, så er der ikke noget at rafle om.


Desuden har jeg købt Smørrebrød til i aften, jeg vil nyde i mens jeg ser X-FACTOR.


På Bette Bar var der lagt i selen til en god fest, med 2 timers gratis øl, og en Pølsevogn hvor man kunne hente gratis hotdogs.

Heldigvis var der mødt mange mennesker til festen, så det kunne sikkert have været sjovt at blive hængende, men det må vente til en anden gang.

For nu har jeg nu engang vedtaget, at i morgen vil jeg til Bilmesse i Fredericia. Og næste weekend, bliver også en ædru weekend, der er der Stumpemarked i Herning Messecenter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar