søndag den 10. april 2022

BILEN OVERNATTEDE I VINDERUP

 

Lørdag morgen måtte jeg til Vinderup efter min bil, jeg tog til Fadølsfest på Æ Bette Bar i Fredags, og syntes det var klogest at lade bilen overnatte ved stationen.

Lørdag morgen kunne jeg komme med et tog kl.7:20, og ringede til HOT TAXA, om han havde tid til at køre mig til banegården ? Det blæste 2 pelikaner udendørs, så jeg orkede ikke at komme til at gå.


Nu jeg var i Vinderup så tidligt om morgenen, kunne jeg lige så godt holde ind hos Bager Holm, og købe et par rundstykker. Og så var det hjem og hygge til; God Morgen Danmark.


Jeg ville på shopping i Holstebro, da jeg i avisen ku se, at Dansk Outlet kun i denne weekend har et godt tilbud på Coca Cola T-shirts.


Det havde de også, men der var også lige en sweatshirt:


Samt et par farvestrålende skjorter.


Turen gik nu til gågaden, ind til Frellsen Chokolade. For når nu jeg ville se Melvin Kakooza Show, syntes jeg det ville være mest passende at spise Flødeboller.




Aftensmaden havde jeg endnu ikke besluttet mig til, hvad skulle være.

Men om eftermiddagen så jeg det her program på TV-2:

JUNKFOOD EKSPERIMENTET.

Hvor nogle kendte mennesker blev sat på den prøvelse, at de kun måtte spise Junkfood.

Det blev de syge af, og begyndte at savne almindelig mad. Det kommer ikke som nogen stor overraskelse, altså hvis man æder junkfood hver eneste dag og i så store mængder er det klar kroppen på et tidspunkt står af, og man bliver træt af smagen og længes efter noget mere almindelig mad.

Sådan er det med al misbrug, i længden går det galt. Lige som hvis man ryger hash hver eneste dag, så begynder man at lyde lige så "klog" som folk fra Enhedslisten, det er bedst helt at undgå at ryge hash.


Det er faktisk meget sundere at drikke øl, her kommer man også til at lyde lidt dum. Men det varer sgu ikke resten af livet, når man bliver ædru bliver man igen fornuftig at høre på. 

Nå men; efter at have set Junkfood Eksperimentet, fik jeg lyst til Grillkylling, det er evigheder siden jeg har fået det.

Jeg fik ringet til Gimsing Take Away, og fik menuen bestilt til kl.16:30


Hvor var det lækkert og når man ikke får den menu så tit, er det jo ikke noget man tager skade af, så er det bare lækkert.

Lørdag aften ville jeg ikke i byen, for jeg have besluttet mig for jeg ville se:


Jeg elsker når Melvin og hans mor optræder sammen i fjernsynet, de er så skønne og livsbekræftende, den humor og den varme, de smitter på en sund måde.

Nu har Melvin KakOOza fået sit eget Talk Show på TV-2, oven i købet i prime time Lørdag aften.

Hold Kæft hvor er han god og skuffer overhovedet ikke, Melvin er klart bedre end  Jordbærhjelmen Anders Breinholt. Jeg har aldrig brudt mig om Anders Breinholt, hverken da han var vært på P3, og Natholdet gad jeg slet ikke at se. Og når han optræder i forskellige Tv-shows, falder hans humor til jorden der er ikke rigtigt nogen der griner, måske det skyldes Anders Breinholt virker så arrogant.


Melvin Kakooza har charme og en forrygende god humor, hans show kom da også flot fra start. Så nu varer det længe før jeg går i byen Lørdag aften, jeg vil hellere se Melvin Kakooza Show.

Så tager jeg bare i byen Fredag aften i stedet, og Lørdag aften vil jeg så hygge mig i Lasses Lufthavn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar