onsdag den 12. maj 2021

ONSDAG I HOLSTEBRO

 I morgen Torsdag d. 13. Maj, har vi en Helligdag, Kristi Himmelfartsdag . Nu har jeg aldrig haft den store videnskab om Bibelen, men det var vist nok den dag Jesus fOr til Himmels. 


Jeg planlagde i anledningen af Helligdagen i morgen, så ville jeg ud og fejre denne fridag. Derfor stod det klart, at turen skulle gå til Holstebro. 

I Mandags var jeg oppe og få taget en Coronatest, den rigtige podning i halsen. Og den viste Gudskelov et Negativ resultat, så jeg kunne bestille bord på Bones. 


Først på FOX AND HOUND , lige for at nyde en Fyraftens øl. 

Kl.16:30 havde jeg bestilt bord til på Bones, og her var jeg aftens første gæst. 

En lille forret bestående af 4 Hotwings, Hovedretten var en Bad Boy Burger. 


Det er bestemt noget lækket mad man får på Bones.

Bag efter var det min beslutning jeg ville på Bierstube, hvor der var livemusik med VIKSEN.

Viksen er en populær pige, så der var ingen ledige borde. Så pyt ! Så kunne jeg tage på LARSEN og nyde en dessert.


Denmarks bedste Romkugler og en kop kaffe.

Jeg sluttede min tur i Holstebro af med, en Fadøl på Kruset. 


I morgen vil jeg have en kviktest, da jeg på Lørdag, vil en tur til Herning Centeret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar