lørdag den 6. oktober 2018

GIESTGIVER GAARDEN PHØNIX.

I Holstebro Posten havde jeg læst at Giestgiver Gaarden Phønix i Holstebro, fejre 150 års jubilæum, og i den anledning servere de en tre-retters menu til den fornuftige pris; 250 kr.

Jeg ringede derud og spurgte om man også kan bestille bord, når man kun kommer 1 person ? Ja da ! Fint, så bliver det Fredag d.5.Okt. kl.17:30.

For en sikkerheds skyld og hvis nu aftenen skulle gå hen og bliver sjov, tog jeg toget til Holstebro. 

Som var det noget meget lækkert mad jeg fik serveret. 
Først var det laks på ristet rugbrød og sennepsdressing.

Så gammeldaws kalvesteg med brune/hvide og franske kartofler, prutteløg (perleløg), asier og en lækker brun sovs.

Og til dessert: Herregårds æblekage.

Bagefter tog jeg på Bierstube, men jeg orkede ikke at være der. Jeg fik en enkelt øl og så tog jeg hjem til Struer.

Her tog jeg på Skipperkroen, for at putte penge i Sparebøssen, og få en god nat bajer. Og så gik jeg hjem i seng. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar