søndag den 7. oktober 2018

LYSERØD LØRDAG.

Brysterne skulle i går støttes med en god kampagne, og i den anledning og den gode sags tjeneste, var jeg reglementeret påklædt.

Der var flere steder arrangeret LYSERØD LØRDAG, bl.a. på Det lille Apotek i Struer, hvor Vibsen stod bag baren fra kl.14 til midnat. For hver drink hun solgte røg der en femmer i bøssen, og kromutter ville fordoble det indsamlede beløb.

Det blev en hyggelig Lørdag eftermiddag på kroen, hvor man sad og drak Rom & Cola. Og så fik man tømt pungen for mønter der røg i bøssen i håb om man altid kan bevare brysterne sunde og raske. 

Vores altid festlige Københavner Perry kiggede forbi, men han skulle også nå forbi de andre vandhuller.
Jeg skulle også videre, en tur ud til Vinderup.

Jeg skulle lige et hurtigt smut på Irish Pub i Vinderup, jeg blev  for et par uger siden spurgt om jeg har lyst til at være med i deres Spareforening, jamen hvorfor ikke ? 
Jeg er med i den på Skipperkroen i Struer, men kan godt få råd til også at være med i den på Irish Pub. 

Og nu jeg var i Vinderup, kunne jeg snuppe Dagens Ret på Nørregades Køkken, som var Dansk bøf. 

Så hjem til Struer igen, og op på Det lille Apotek, hvor de nu var klar med en i dagens anledning nyopfunden drink.
Pink drink !
Lad mig sige det på denne måde, smagen var nu ganske god, men man kunne godt nøjes med en, og bag efter gjorde det godt, at få munden skyllet med Rom & Cola. 

Og nu var det tid for mig at gå hjem, ikke fordi jeg var blevet fuld, men fordi
Lørdag d.6. Oktober også var dagen hvor TV-2 fejrede 30 års fødselsdag, og dette show ville jeg ikke gå glip af.

Det var et ganske godt show, de der havde strikket sammen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar