lørdag den 9. juni 2018

HØNSEGÅRDEN PÅ IRISH PUB

Man kan vist godt sige og uden at fornærme nogen, at i denne weekend har de fået pip på Irish Pub i Vinderup.

I går aftes var det Personaleforeningen på HK Scan (Rose Poultry) HØNSEGÅRDEN, der holdt en sommerfest, og i aften er der Ugler i Mosen, det er et Vestjysk rockband. Og da jeg er ansat på HK Scan, vil jeg opleve begge aftner. 

I år kunne vi bryste os af, at med det skønne vejr vi i år har, for engang skyld kunne fejre en rigtig Sommerfest. Derfor syntes jeg det kunne blive for hot at møde op i jakkesæt, derfor var jeg i ugens løb ude i den nye Outlet butik i Holstebro, og der fik jeg købt nye sko og shorts.
Og iført min nye Hawaiiskjorte var jeg klædt til fest.

Hønsegården plejer normalt at afholde vores personalefester ude i Hjerm Sognegård, men det har sine omkostninger og besvær, for der skal de selv stå for alt: Indkøb, pynte op, lave mad, og dagen efter møde op og gøre rent, + der skal betales løn til barpersonale og DJ. 
I år ville de prøve noget nyt, og arrangerede festen på Irish Pub i Vinderup. Det betød vi alle bare kunne møde op og feste, og slippe helt for bøvl og besvær, oven i hatten er det så også langt billigere at arrangere festen på et værtshus frem for i en sognegård. Så Hønsegården kunne give os et skide godt tilbud.
Man skulle betale 100 kr. for at deltage i festen, og for de penge fik vi 2 timers fri bar med øl og vand. Og helstegt pattegris med hele svineriet, samt et super godt tilbud på en hel flaske spiritus med vand. 
Så der fik jeg købt en Captain Morgan Rom med cola.

I år var der mange fra min afd. med til festen, os fra Slagteriet sad ved samme bord, og vi havde en fed aften udendørs i den lille baggård. 

Den der helstegte pattegris med hele svineriet til, smagte virkelig godt. Og der var mad nok til man kunne fylde sin tallerken to gang, og så også lige klemme en tredje omgang ned. 

Da vi var færdige med at spise var der underholdning, det var værten himself der gik på scenen sammen med en trommeslager. De var nu ikke uden evner og fik sat fut i fejemøget, og det skabte en god stemning.

Vi var både ude at køre i en Volvo B18 med 2 sidespejle og tiktræ omme bagi, og så tog vi da osse lige turen fra Vemb til Thyborøn med VLTJ, og luftguitaren kom også i brug. 

Til November byder Hønsegården os jo nok til den årlige Julefrokost, jeg tror da vi vil sætte pris på, at denne fest også bliver arrangeret på Irish Pub i Vinderup, i stedet for ude i Hjerm Sognegård.

I aften tager jeg igen på Irish Pub i Vinderup, jeg vil ud og opleve Ugler i Mosen. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar