torsdag den 17. maj 2018

BIG TIME BUFFET.

I morgen har jeg en ferie/fridag, hvilket betyder jeg får en dejlig lang Pinseferie, og skal først møde på arbejde igen på tirsdag.
Det syntes jeg skulle fejres, så jeg fik bestilt bord hos Bowl 'n Fun i Holstebro, eller The Grill som det også kaldes. 

Prisen for Big Time Buffet er 199 kr., men for dem der kan spise hurtig er prisen blot 169 kr.
Hurtig vil sige fra kl.17 til kl.18:30. 

Og jeg må da sige, det er en pæn buffet med lækkert mad. Og særlig dessert buffeten er der noget at glæde sig til.

Men jeg foretrækker deres Big Time Brunch man får i weekenden, der er nok så meget at vælge i mellem.

Men nu holder jeg Pinseferie, og det er ikke uden grund jeg holder fri.
Der er stor biludstilling oppe ved Hjallerup Mekaniske Museum på lørdag, det vil jeg gerne opleve. Derfor tager jeg af sted i morgen til Sæby, hvor jeg har booket et hotelværelse.

Og så kommer jeg hjem igen, på søndag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar