søndag den 6. august 2017

RØG ALLIGEVEL I BYEN.

Lørdagens første oplevelse var en tur til Hoager Marked.

Men det var noget ynk der jo nok skyldes vejret, jeg gik en hurtig runde og tog så hjem igen.

Og hvad skulle man så give sig til, på sådan en lørdag ? Et kik på tv-programmet og så var jeg klar over jeg ikke gad at blive herhjemme, jeg ville en tur til Holstebro.

Jeg bookede et bord på Jensens Bøfhus til kl.18, og tog toget til Holstebro.

Det er nogle år siden jeg sidst var på Jensens Bøfhus, men der er ikke sket de store forandringer.
Jeg bestilte en 2 retters menu til 175 kr. Bbq ben og tag selv soft ice til dessert.
Bbq benene hos Jensens smager udmærket, men de må se at få benene på nakken hvis de vil være bedre end de ben man får hos Bones.
Men isen til dessert var god.

Bag efter tog jeg hen på Roxy Malt, og her blev jeg ene hane i kurven.
Roxy Malt have lørdag aften et event de kalder MOMS NIGHT OUT, og pubben var fyldt med mange sexede MILF.
Disse kvinder skulle først have noget lækkert at spise, og så var der Gin smagning.

Og her er så det der er pisse træls ved at bo i Struer, for man kan jo nok regne ud at når alle de smukke piger har drukket Gin, så bliver der fest på Roxy Malt. En fest man kunne ønske sig at deltage i, men når man bor i Struer kan det ikke lade sig gøre, fordi man skal tænke på togtiderne. Ellers koster det 400 kr. i Taxa, og så mange penge havde jeg ikke med i byen.
D. 8. eller 9. September er der Whisky smagning på Roxy Malt, jeg kan se i min kalender, at der kunne jeg godt deltage. Men så kommer det til at koste 400 kr. til taxa når man skal hjem igen.
Jeg gik op til Fox & Hound, hvor jeg fik en slut øl inden jeg skulle med toget hjem til Struer.

Der fik jeg fornøjelsen af at overvære når Maren å kære, bliver puttet i seng.
Maren Å Kære, er hele Holstebros kæledægge og stolthed, et kunstværk byen fik for en slik i 60'erne, men som i dag er flere millioner kroner værd. Så hun må ikke stå ude om natten, derfor kommer der to gange i døgnet en vagt der sørger for hun kommer op på plads om morgenen og får hende sænket ned i sit hul igen når natten falder på.

Hjemme i Struer tog jeg en runde på; Stoppestedet, Skipperkroen og Limfjordskroen, og så var det også hjem og komme i seng.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar