fredag den 4. august 2017

BOCH ATHLET ZOO min nye STØVSUGER.

Min mors hjemmehjælper ringede til mig og fortalte, at min mors gamle Nilfisk støvsuger ikke længere virker. Nå men så kan hun låne min, ind til hun flytter på plejehjem.

Der skulle en ny pose i min støvsuger, så jeg tog et billede af maskinen og kørte ud til:

www.fnugfri.dk    i Holstebro.

De har de støvsugeposer der skal bruges, der fik jeg øje på en støvsuger jeg lige kunne bruge.

Det er sådan en rigtig drengerøvs model, flot rød støvsuger med blå lys til 2200 kr.
Det er topmodellen, og det fede er, at man slipper for en ladestation, der er blot en ledning.

Da jeg kom hjem med den var den nem at samle, og den er posefri og nem at tømme efter brug.
Det er muligt man slipper for at have en ladestation til at fylde, det gør kassen den var i, til gengæld. I kassen findes en masse ekstraudstyr, flere mundstykker, ekstra børster, og en støvsugerslange, da man også kan bruge maskinen i bl.a. bilen, og til at fjerne spindelvæv.

Nu glæder jeg mig til min nye støvsuger er ladet op, så vil jeg se hvor godt den fungere.
Det kan jo være det går således, at den dag min mor flytter på plejehjem vil jeg ikke have min gamle støvsuger hjem igen. Så vil jeg lade den følge med min mors gamle støvsuger, ud på de evige gulvtæpper.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar