lørdag den 12. august 2017

ET EFTERÅR MED STRIP-TEASE & EROTIK MESSE.

Sikke en trist sommer vi har haft i år, kun 2 gange i løbet af denne sommer har jeg kunnet hænge tøj til tørre udendørs. Der har været et par sommerdage, desværre er de faldet på hverdage. Når man hele morgenen er lukket inde på sin arbejdsplads og skal i seng igen kl.7 om aftnen, er en sommerdag på en hverdag en sommerdag man ikke kan bruge til noget. For når man har hængende over hovedet at man skal i seng kl.19, gider man ikke spørge nogen om de kunne have lyst til at vi skulle grille noget lækkert mad, og man orker heller ikke at køre en tur.
Så jeg syntes det er rart at sommeren snart er forbi, når man alligevel ikke har nogle glæder af den. Så har jeg langt mere, at glæde mig til i efteråret.


Den første oplevelse i efteråret, bliver Pirat Bar i Aarhus. Normalt når jeg tager til Pirat Bar, plejer jeg at tage til Aarhus om fredagen og blive til søndag. Men denne gang er jeg nødsaget til kun at tage en overnatning, hvorfor ? Vender jeg tilbage til.

Jeg skal så heller ikke som jeg plejer, med til Forfest og Spisning, men kun Festen. For det er en hektisk weekend med Aarhus Festuge som jeg også vil nå at opleve, og må også lige se
om Bubbles stadig eksistere, så man kan nyde et glas Champagne
eller 2, inden jeg tager til Pirat Bar.

I weekenden i uge 37 skal jeg af sted igen.
Det blev slået stort op på Facebook, at Nicole Brøggler kommer til Esbjerg med sit strip show.
Hun er min Facebook veninde, og jeg vil gerne opleve hende strippe. Men det er sgu ikke nemt at komme til når det tætteste hun kommer på Struer, er Ikast en skide torsdag aften. Men nu kommer hun til Esbjerg på en lørdag aften, det vil jeg opleve, og i den anledning tager jeg en hel weekend i Esbjerg fra fredag til søndag.

I min sommerferie tog jeg på en en-dags tur til Esbjerg, hvor jeg med egne øjne kunne se at Vesterhavs byen har noget at have sit pral i, byen har Danmarks længste gågade og der ligger nogle butikker hvor man godt gider at åbne sin tegnebog. Det er årsagen til jeg kun tager en overnatning til Pirat Bar, for jeg vil sgu have råd til en hyggelig lørdag formiddag i Esbjerg med shopping og en god frokost med en øl og en snaps til. Og så til strip-tease om aftnen, hvor jeg muligvis møder endnu en Facebook veninde.

Så kommer der heller ikke til at ske noget stort igen, før til Oktober.
I en annonce i avisen læste jeg, at Bæks Bus arrangere en tur til Feggesund Kro hvor der skal spises stegte ål, pris 499 kr., og det er d.11.Oktober.
JAMEN DET ER JO EN ONSDAG ! Så var jeg hurtig til ude på mit arbejde, at få bestilt efterårsferie i uge 41, og så få bestilt plads i bussen til turen.
Uh hvor jeg dog glæder mig, alene tanken om at i mens alle andre er på arbejde. Sidder jeg på Feggesund Kro og spiser stegte ål med øl og snaps til, jeg er ret sikker på, at det er tanker der får ålene til at smage meget bedre.

Jeg kan også fejre jeg har efterårsferie i uge 41, på Facebook læste jeg der i weekenden op til uge 41 er Erotik Messe i Valby Hallen.
Først undersøgte jeg prisen hos Wake Up, de skal have nær 1500 kr. for to overnatninger uden morgenmad, men Cab Inn Metro skal kun have 990 kr. for to overnatninger uden morgenmad.
Det bliver så Cab Inn Metro uden morgenmad, for altså derude er der et Hav af muligheder for at få morgenmad, Brunch hos Dalle Valle, og et døgn åbent Bilka med friskbagte rundstykker og basser.
Det bliver fra lørdag til mandag, hvor jeg tager bussen: Rød Billet.
Kun 89 kr. for at komme til København på en lørdag, men så koster det 129 kr. at komme hjem igen om mandagen, hvor jeg skal skifte bus i Fredericia. Fred være med det, det er stadig langt billigere end DSB toget.

Årsagen til jeg bliver i København til om mandagen er, at Det Ny Teater har musicalen : Annie Get Your Gun, på plakaten, og kører en forrestiling søndag eftermiddag. Jeg går og tygger på om man skulle se den musical, nu man er i København.

I hvert fald er en ting helt sikker, jeg kommer til at opleve et lystigt efterår.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar