lørdag den 4. februar 2017

REALITY AWARD 2017.

Jeg blev så glad da jeg på Facebook kunne læse, at endelig bliver Reality Award arrangeret på en fredag. Så var jeg hurtig ved tasterne og fik mig sikret en billet, og fik bestilt en ferie/fridag på jobbet.

Det var i fredags jeg tog af sted, og tænkte, at når nu jeg skal til København, så vil jeg have noget lækkert at spise.

Så jeg bookede togbilletter til kvart over otte, det kom til at passe med jeg stod af toget i Kbh et kvart over tolv.

Jeg bryder mig overhovedet ikke om gourmet mad, har prøvet det nogle enkelte gange. Man bliver forbavset over hvor lidt der er på sin tallerken, og hvor meget det koster og hvor elendigt det smager, og bagefter må man et smut forbi restaurant fodkold og få sig en hotdog, for skidtet mætter jo ikke.
Derfor er jeg bare til ganske almindelig mad, og sætter pris på at når man tager på restauration og får det serveret, at det så smager lidt bedre end dagens ret fra Kvickly.
Derfor er det Lille Apotek i København, blevet et af mine favorit traktør steder fordi de traktere med ganske almindelig mad, der er velsmagende.
Jeg bestilte biksemad, jeg fik en hel pandefuld og med 2 spejlæg. Det er godt nok sjældent man får så god en biksemad, man behøver ikke drukne det i ketchup for at det skal glide nemmere ned. Bare lige lidt HP sovs, det sætter prikken over i'et. Så en fadøl og iskold snaps der til, så bliver man i fredags humør.
Og man bliver mæt, så det er ikke sidste gang jeg har været på Det lille Apotek, der for øvrigt et Københavns ældste traktør sted.

Jeg havde booket værelse på Imperial Hotel, da Reality Award skulle foregå i Imperial Bio.
Det er et rigtigt luksus hotel, det betaler man også for. Derfor er det et hotel jeg kun vil benytte ved særlige lejligheder.
Og det var en særlig anledning denne fredag d. 3. Februar 2017.
Nemlig grunden til jeg var taget til København, det var Reality Award 2017. Derfor var det ikke hul i hovedet at bo på det hotel, for der ligger biografen hvor showet skulle foregå, lige rundt om hjørnet.

Hvor var det festligt at se alle de Reality stjerner in real life, nu kender jeg ikke dem alle. Kun dem jeg er venner med på Facebook, og dem jeg har set på TV-3, og så dem fra "Mig og min mor".

Det var Stine Kronborg som sammen med to fyre fra Paradise Hotel skulle styre løjerne fra scenen, men de kom ikke særlig heldig fra start, der skulle en ommer til. Det gik heller ikke, men tredje gang var lykkens gang og showet kunne tage sin begyndelse. Men hva' fanden; som min mormor en gang sagde, det skal være skidt før det kan blive godt.
Og godt det var det resten af aftnen.

Ud over prisuddelinger var der også nogle shows på scenen, bl.a. en Drag Queen der skulle strippe. Et flot og forførende show hvor al tøjet røg af på nær trusserne.
Bagefter var der nogle piger i salen, der også ville vise bryster, og en sød stripper kom hen til mig, gav mig dette kort:
Og fortalte, at hvis jeg kontakter Danish Candy, kommer hun og stripper til min fest.
Det er da værd at overveje. Ikke sandt ?

Der blev i løbet af aftnen uddelt mange priser, som I kan læse om i Se og Hør på onsdag.
Jeg vil nævne at "Landmand søger kærlighed" løb med hele tre priser. Og "Familien Fra Bryggen" løb med 2 meget fornemme priser.
Linse Kessler var på scenen for at modtage den ene af priserne, hun fik aftnens største bifald, der er overhovedet ingen tvivl om, at smukke Linse ER Dronningen af Reality.

Da prisuddelingen var overstået skulle der være afterparty.
Det foregik ude i forhallen, der slet ikke er indrettet til live musik, det rungede helt forfærdeligt.

Så jeg syntes det var på tide for mig, at komme tilbage til hotellet og så i seng.

Til næste år kan Reality Award fejre 5 års jubilæum. Der håber jeg de igen vil arrangere det i en weekend, for så vil jeg ikke nøjes med en billet til 500 kr. næ. så køber jeg sgu den til 1000 kr.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar