søndag den 26. februar 2017

COUNTRY FEST PÅ BUBSI.

Da jeg i tirsdags var på Skipperkroen og spise, spurgte et par af mine kære veninder mig om, om jeg ikke kommer på Bubsi på lørdag til country fest ?
Den var jeg da med på, så i onsdags fik jeg mig tilmeldt.

Festen gik i gang kl.18, og der var pyntet festligt op med Amerikanske flag, duge på bordene og pæne servietter. Prisen for at deltage var 98 kr., for det beløb fik man burger, BBQ ben, + tilbehør, 1 øl, og live musik.

Det var noget meget lækkert mad vi fik at spise, og go' mad og iskolde øl danner rammen om en god stemning, der bestemt ikke blev mindre da duoen gik på scenen.

Det var The Granny's der skulle optræde, de kan deres country, både from over there og de gamle danske cowboy hits.
Der blev danset og der blev sunget, og vi drak øl og vi drak sjusser, og vi kunne bevare den gode stemning hele aftnen.


Hen ad aftnen trængte vi til at komme ud og få noget frisk luft, så vi gik hen på STOPPESTEDET for at få en øl.
Nadja ville videre i byen med et par veninder, jeg trængte til at komme hjem i seng.
Så jeg sluttede af med en øl på Skipperkroen, hvor jeg fik ringet efter en taxa.

Det var nu meget sjovt, at det var den samme chauffør der kørte mig hjem fredag aften, og kørte mig til Bubsi lørdag aften, og hjem igen lørdag nat. Da sagde jeg til ham, at nu får jeg først brug for en taxa igen, på lørdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar