søndag den 19. juni 2016

SMUT TIL LEMVIG

Det var ikke det bedste vejr i går, alligevel kørte jeg en smut til Lemvig da jeg var færdig med at vaske tøj.

I Lemvig var der udstillet veteranbiler, og det er altid interessant at kigge på de biler man kan huske fra da man var barn, og at der findes nogle som går op i at holde disse biler vedlige så de ikke bare forsvinder.
Og så kan man ikke lade være med at tænke over, om de biler vi kører i i dag, mon de også findes om 40 eller 50 år ?
Mon man til den tid vil kunne more sig over at se en Peugeot 107, eller en Citroen Berlingo ?

Hos BJARNES FISK, bestilte jeg et Stjerneskud. Det var dog en Stjernekaster, i det at der manglede den kogte fisk, det er jeg nu godt tilfreds med da jeg ikke bryder mig om den kogte fisk.
Her får man i stedet 2 smørstegte rødspættefiletter på et stykke brød, samt masser af rejer og asparges. Det smager godt, så der kommer jeg gerne og spiser igen en anden gang.

Jeg kørte ud til Thorsminde hvor der skulle foregå noget fiske halløj på havnen, men da jeg ankom var der kun en time tilbage af arrangementet og alt det sjove var forbi, alligevel skulle man betale 40 kr. i entre. Det ville jeg sgu ikke, så jeg kørte videre til Fjand Gårdbutik.

Det er ved at være længe siden jeg har været der, men det er nu altid hyggeligt at snuse rundt i den Gårdbutik. Jeg fik ikke købt noget denne dag, men fik da et par gode ideer til et par værtinde- eller drengerøvs gaver.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar