lørdag den 18. juni 2016

NY BAR PÅ STOPESTEDET.

I går eftermiddag skulle jeg til indvielse af STOPPESTEDETs nye bar, og når man skal begynde at drikke øl om eftermiddagen, syntes jeg det var på sin plads at få noget godt at spise inden.

Hos smørrebrødsforretningen købte jeg et par gode stykker så hjem og spise.

Stoppestedet var langt fra klar til indvielse da jeg kom der ned, de ville først blive klar senere på aftnen. Nå men så satte jeg mig hen på SKIPPERKROEN.
Her var der eftermiddags hygge, og folk sad også udendørs og nød det gode vejr.

Senere slog jeg et smut over på LIMFJORDSKROEN, og så lige omkring pølsevognen.
Og nu var STOPPESTEDET klar, der er sket to nyheder på den lille beværtning.

De har fået en lang bar der fylder det meste af lokalet, og så er der byttet rundt på skiltene til Herre og Dame toiletterne.

Der var nogle mænd der mente der var for langt at gå fra baren og til toilettet, men den nye bar er placeret mellem de to toiletter så begge køn nu har lige langt at gå.

Efter et par timer der kunne jeg begynde at mærke, at nu var der ikke plads til flere øl, så jeg tog en taxa hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar