lørdag den 11. juni 2016

ONE NIGHT I AALBORG

Jeg skulle afsted til Fredagsbar i Aalborg da jeg i går kom hjem fra arbejde, og denne gang huskede jeg, at få tasken med.
Som altid når jeg er i Aalborg, bor jeg på Cabinn.

                              www.hosh.dk 

Og nu jeg var i Aalborg og det var lønningsdag og jeg skulle til fest, syntes jeg det var på sin plads at varme op med noget lækkert at spise.
Jeg havde bestilt bord HOS ISIDOR HENIUS.

Her fil jeg først et stykke med sild, og der efter to tarteletter med høns i asparges. Og både en fadøl og snaps til.

Det er hyggeligt at spise i denne restaurant, og kommer I nogensinde til Aalborg, så skulle I tage at prøve det.

Man kommer i god stemning ikke kun på grund af det gode hjemmelavede mad, men også den gode musik, det er Dansk Top fra de glade dage i 60'erne og 70'erne, det er lige fra Bjørn Tideman til Dario Campeotto.

Det var tid til Fredagsbar, der blev en hyggelig aften i gode menneskers selskab.
Men kl.23 kom der levende musik og da steg ølpriserne, så da syntes jeg det var på tide at finde tilbage til hotellet og komme i seng.

I dag kunne jeg køre hjemad igen, før vejene blev fyldt med al for meget trafik.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar