søndag den 7. juni 2015

LEMVIG DYRESKUE

I denne weekend er der Dyreskue i Lemvig, det foregår ude på flyvepladsen.

I fredags var jeg til Hjallerup Marked, og selvom det unægteligt er større end skuet i Lemvig, er det ligefør at det i Lemvig er mere interessant end det i Hjallerup.
I Hjallerup har de et kræmmermarked.
Det har de som I ser, også i Lemvig.
Men i modsætning til Hjallerup Marked, hvor alle boder stort set har de samme varer, har de i Lemvig et langt bredere udvalg af varer.
Og det gør det nok så interessant at gå rundt og bruge tid på at kigge.
Jeg faldt for et par gode tilbud:
Et stort glas Nutella kun 25 kroner.
Og så dette skilt:
For det passer nu meget godt; jeg er ikke fed blot nem at få øje på. 

Til dyreskuet i Lemvig, er der naturligvis masser af dyr at kigge på.
Og så er der landbrugsmaskiner, og veteranbiler.
Der er en enkelt toiletvogn til kvinderne, mens mænd må nøjes med et udendørs pissoir. Men man kunne godt få lov at gå ind til kvinderne, og få vasket sine hænder efter endt toiletbesøg.
Det er meget behageligt, for så kunne jeg slutte turen af med, at sætte mig til bords i cafeen og nyde en hotdog og cola.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar